Nextjet beech..

(1/1)

kapten_joel:
Hej där!

Skall ut och flyga en tur ARN-HFS-ARN, ut på morgonen hem på kvällen på tisdag. Någon som flugit med deras Beech som kan berätta hur det är.

Jag brukar ha förkärlek till små bolag.

Ps. Skall väll tilläggas att jag inte flyger i cockpit då, utan med min far, och vi flyger i kabinen.

M.v.h.

/Kaptenen.

kapten_joel:
Tänkte bara återkomma och säga att jag flög idag ARN-HFS-ARN. Mycket trevligt! Samma crew som flög hela dagen. Ett plus till "Hagfors airport". Sveriges minsta, men den flygplatsen med mest "hemma hos" känsla om man nu kan säga så.

Vädret var bra. Fl 150 både upp och ner. Fint flygväder, två molnlayers med liten turbulens. Dit via Aros och sen direkt. Hem blev det Nortel arrival till 19R.

Det är extra trevligt efter som man flugit den här en hel del i PMDGn. Men efter att jag suttit med piloterna hela vägen ner så kan jag klart konstatera att PMDGn lämnar mycket att önska på panelen. Någon som håller med?

Jag flyger mer än gärna NextJet igen. Trevligt att "fikan" ingick. Precis som man vill ha det. Plus att båda delägarna varav den ene är VD även, själv sitter bakom spakarna.

M.v.h.

/Kaptenen.

Navigation

Up one level