Missä lentelit tänään?

<< < (5/37) > >>

rahikka:
LTBS-LTAI (Dalaman-Antalya) Etelä-Turkissa siis. itse asiassa melko usein siellä seudulla. Kivat vuoristomaisemat+ lentoasemien freeware sceneryt on loistavasti tehtyjä.

moosefouga:
Hei. Tässä tarinassa on enemmän kuin sata sanaa, älä avaa jos mielessäsi on vain IBM. Lataus voi kestää...

Lentelin tänään, ja eilenkin, Ivalon maisemissa. A-luokan katsastusasemalta lähtien. Ilma-aluksena oli jostakin aikaisemmasta ketjusta pongattu porolentolaite.
Alkuviikosta, aamuyöllä, valvottuani, pimeässä, selällään, muistelin sanaa poimunopeus, joka tulee muistaakseni Star Trek nimisestä tv-sarjasta, palasin ikuiseen ongelmaan: Miten se pukki ehtii joka kotiin lahjojenjakokeikalla saman vuorokauden aikana? No, poropoimunopeudella. Kerran aikaisemminkin olen ajatuksen lennon tuonut tällä ketjulla esille. Mielikuvitus on joskus ajatuksenkin lentoa nopeampi. Mielikuvittelin poroihin Darvinilaistakin evoluutio-oppia, kasvitieteellisesti uskomatonta joulujäkälää jota kasvaa vain korvatunturilla, ja miten tarina kehittyy porojen syödessä joulujäkälää. Jäkälässä on alkuaineita niin kuin meissä kaikissa. Mutta Joulupukin poroissa oli aivan erityinen piirre. Galaksijoukkojen ikuisessa tiimellyksessä niille oli kehittynyt jotain ainutlaatuista. Pukin poroina gravitaatio oli vanhaa ja vinhaa. Niillä oli fuusiopötsi. Ja evoluution sijasta pukin poroille oli kehittynyt oveluutio (älä hyvä lukijani lue ovulaatio). Se tuli mieleen lukiessani erästä evoluutiojauhamisketjua ilmailun puolella. Porolentolaite katsastettiin ja selvitys onnistui hyvin ennen poropoimunopeuteen siirtymistä. Kun pukki kiersi pari kertaa maapallon, porojen fuusiopötsejä lämmitelläkseen, hän kuuli kaikenlaista, jo osittain tonttujenkin kertomaa. Pukille tämä ei ollut uutta. Vaikka oikealla siivellä on vihreää ja vasemmalla punaista, poropoimunopeudellakin yhteentörmäykset ja onnettomuudet vältettiin täysin pukin asenteen, lentotuntien määrän (100.000.0000 potenssiin neljätoista ja ranskalaisille kaunottarille annetut kukkaset) vuoksi. Eli kun on tarpeeksi nopea ja kokenut voi väistellä, hyväksyä, opettaa ja antaa armon käydä jopa omassa oikeudessa. Porolentolaite on: Super Heavy,kutsuissa, ja perustuu enemmän nopeuteen kuin massaan, sitä ei näe kuolevainen, koska se on uskon asia. Hohoho. sanoi ja sanoo Pukki.

PS. Neljän kuvan verran em. jutuista oli, ja on alussa, muutta odotetaan Joulu 2010. Tämän ketjun tarkoitushan oli: Sanoin ilman kuvia!! Ja annetaan heidän vastata joille kysymys on esitetty. Hyvää Joulua ja Uutta vuotta hyvälle foorumille.

zetair:
Jaa,a? Lentelin puista puihin, ja välillä ojaankin. Pellollakin tuli pyörähdeltyä Sellaista on Richard Burns (R.I.P) -rally....

T: Mika

PS: Toi "fuusiopötsi" oli aika kivasti keksitty Muista ottaa osaa myös tähän keskusteluun:

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,90496.0.html

Saa aivan uusia ulottuvuuksia, kun kerrot mielipiteesi siitä, mitä "jätöksiä" fuusiopötsi saakaan aikaan.... Tosin vain kerran vuodessa, mutta sekin saattaa riittää?

Mo-jo:
Tuli eilen kone ja tänään päästiin ihan ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen laskukierrokseen Malmilla  

Tonny0909:
IL2 Stumovik FB on saanu nostetta mulla kun olen koukuttunut verkkolentämiseen. Eli WW2:sen aikasilla koneilla millon missäkin. EIku joo lensinhän mä eilen 747:lla jonkun pätkän Uudessa Seelannissa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page