Loputon lento: Mooney

<< < (9/48) > >>

Tonny0909:

Hmmmm . . . Tuohon varmaan on Teemun paras itse vastata . . . voihan olla, että hän parhaillaan kuumeisesti työstää kuvasarjan kuvia! Pettymys saattaisi olla paha jos väliin kiilattaisiin.
Kyllähän tässä sääntöjen mukaan edetään kaikella lailla . . . toki olen suunnattoman ylpeä tämän Mooney sarjan saavuttamasta suosiosta ja uskonkin tästä tulevan kaikella lailla hienon lentoretken.

Jep, tuolla hyväksynnällä tarkoitin juuri sitä että jos varaaja antaa luvan niin heilautan uudet kuvat tänne. On meinaan aika tylsiä legejä noi pohjiosKanadan reitit kun ei ole mitään nähtävää. Lunta vaan...

Teemuxs:

Teemu Kokkosen piti lentää seuraava legi viikko sitten jo, joten lennänkin sitten itse seuraavan, mutta en postaa kuvasarjaa vielä ennen kun/jos olen saanut siihen hyväksynnän. Olisi kiva saada lämä lento etenemään.

Joo sorry tähän alkuun kun olen ollut kipeenä niin en ole voinut lentää joten joudun  peruuttamaan lentoni. 

Tonny0909:
Iqaluit - Kuujjuaq
[ Attachment not found - or removed ]

First price- laatua?

Aurinko yritti paistaa mutta lumen tulo oli voimakkaampi.

Nostin lentokorkeuden 6500 jalasta 12000 jalkaan etttä olisi parempi sää.

Klo 13.00 ja alkoi jo hämärtää.

Toinen välietappi saavutettu

Lähdetään kenttää kohti jo.

Näkyvyys ei ollu mainioin mutta lumisade oli loppunut.

Nyt en viitsiny jättää tankille.

Kone on nyt kentällä CYVP

PerttiLode:
En sano muuta kuin että kun olet vauhtiin päässyt niin tuo se kone ihmisten ilmoille sieltä jäätiköltä, eli toisin sanoen jatka seuraavakin etappi, kyllä noita katselee kun toiset ovat tehneet

Tonny0909:
Roger! (Moore)...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page