Men vad tusan är detta?

(1/1)

simonbrygg:
http://www.airliners.net/photo/Qantas/Airbus-A380-842/1636962/L/

Den här bilden ska tydligen vara på en Qantas A380 men jag ser då bara ett berg! Även om bilden är tagen från ett flygplan så består motivet bara av berg och hur den blev godkänd det vette tusan 

jonasherjeby:
Man ser ju faktiskt vingen på bilden, men den är nästintill osynlig och väldigt konstigt klippt...
Lite märkligt när andra fått bilder rejectade för motiv för att en lampa på taxibanan täckt en del av ett hjul!

/Jonas

timmyk8:
men det var en fin vy i alla fall

Swesim:
Fin bild, med molnen och bergstopparna! Men detta är ju mer en naturbild än en flygbild. Det som skulle kunna göras bättre är väl antagligen att fotaren hade fått med mer utav vingen. 

Jag visste faktiskt inte att det fanns sådana bergstoppar på Antarkis, jag visste såklart att det finns berg, men inte så höga!

Casimir:

Fin bild, med molnen och bergstopparna! Men detta är ju mer en naturbild än en flygbild. Det som skulle kunna göras bättre är väl antagligen att fotaren hade fått med mer utav vingen. 

Jag visste faktiskt inte att det fanns sådana bergstoppar på Antarkis, jag visste såklart att det finns berg, men inte så höga!

Den högsta är ju Mt. Vinson som är 4897 meter högt, Du känner säkert till att Antarktis till skillnad från Arktis är en kontinent så det finns landmassa där vilket ju inte är fallet i Arktis. 

Till bilden: Det är ju som sagt en vinge, men otroligt dåligt klippt! Kan visserligen tänka mig att fotografen ville ha med lite av bergen men då kan man fråga sig om den har på Anet att göra?

/Niklas Kull

Navigation

Up one level