Vihaisia supervisoreita ja banneja

(1/9) > >>

Juze:
Ei kai tässä mitään ihmeellisempää. Finaalissa EFHK-EFTU lennolla simulaattori yhtäkkiä menee pieneksi, kestää hieman saada takaisin päälle ja pause pois päältä (Huom. Jostain syystä ne oli resetoinut, samoin joystick config), ja IvApista tulee tämmöistä tekstiä:

(ESOS_SUP)>No pause in IVAO
(ESOS_SUP)>Do you understand?
(ESOS_SUP)>Next time you will get banns
(ESOS_SUP)>Hope this was last time > (
(ESOS_SUP)>Have you watched EFTU metar?
(ESOS_SUP)>You cant land there
(ESOS_SUP)>Ok now i ban you
(ESOS_SUP)>You get bans in 24 hours
FLE324>Runway 26 EFTU vacated
FLE324>Taxiing to gate

Itse ymmärsin kaiken, katsoin monta kertaa EFTU metarin ja ei siellä mitään kummoista ollut (Hieman kitkakerroin alhaalla, CAVOK keli, Nico Laine sanoi että jatka vaan matkaa manuaalisella)

FLE324 olen minä (FlyEurope 324). Vai onko mahdollista että joku muu voi esittäytyä IvAc kautta supervisorina vaikka itse ei ole? (Nico p******!)

Että tämmöstä tällä kertaa. 

sami:
Kuka oli kyseinen henkilö?  (katsoitko listalta nimeä / ID:tä?)

Ja itseasiassa Superit eivät ole _SUP tunnuksilla verkossa, ainakaan koskaan ole nähnyt..

Ja jos tuolla nyt joku on leikkimään mennyt, esim. tämän ketjun lukijoista, niin voin luvata että tiedossa on bannia verkkoon melko reilusti. Ja vienti saunan taakse seuraavassa simuviikonlopussa sen lisäksi....

nicolaine:
Voin myöntää se olin minä.
Tuo oli vain sairasta pilaa, kun puhuimme skypessä samaan aikaan, ja muutenkin lähetin viestit ihan chatilla.
Lähdenkin tästä jo saunomaan...

sami:

Jep, sanotaan vielä näin julkisesti että ilmoitan tuon HQ:lle, josta antavat sinulle asianmukaisen käsittelyn.

Pelleily ei vetele tuolla, luulisi olevan selvää?

nicolaine:
Pelleily chatilla observerinä?
Ei jeesus....

Navigation

Up one level

Next page