Vihaisia supervisoreita ja banneja

<< < (5/9) > >>

Palezu:
IMO ja IMO, mun mielestä Jerome on oikeessa. Mutta mehän ei voida päättää bänneistä. Enpä kommentoi asiaan sen enempää...

sami:

Ainut pahe oli se SUP:na esittäytyminen

Mitäs jos päättäisikin jatkaa samaa, tai muille käyttäjille? (who knows..)  Eiköhän tuo kannata tehdä selväksi heti alkuunsa.

erese:

Mitäs jos päättäisikin jatkaa samaa, tai muille käyttäjille? (who knows..)  Eiköhän tuo kannata tehdä selväksi heti alkuunsa.

Parempi puuttua heti ja tehdä asiat selviksi
Ei voida jälkeenpäin sanoa etteikö asiasta olisi mainittu.

nicolaine:
No elkäähän nyt.
Turha tästäkin alkaa vääntämään mitään.
Tein virheen, saan siitä rangaistuksen, se on siinä.

Juze:

No eipä tässä nyt kenenkään kuvioita sotkettu kylläkään. Nico kuitenkin tarkoitti ihan huumorimielessä (äijät oli skypessä keskenään) jne. ja kukaan ulkopuolinen ei häiriintynyt kun kaverit keskustelivat chatissä. Jos Nico olisi jollekkin "tuntemattomalle" mennyt tämän tekemään niin muuttuisi ääni kellossa, sillon sanoisin sitä pelleilyksi. Ihmettelen vain, että miten Juuso ei tajunnut että se oli Nico joka yritti vain heittää huulta, kun olitte vielä skypessäkin? Nyt tässä ei mun mielestä ole kuin väärinkäsitys ja ainut pahe mitä tapahtui oli se että Nico kirjautui olevinaan supervisori (ESOS_SUP).

Olenko oikeassa Juuso?

Lähes tulkoon. Siitä en nyt ollut ihan varma kun ei heti Skypessä tunnustanut tuotakaan, mutta lisäsin nyt tuon "(Nico p******!)" koska siitä oli epäilys. Olen vähän tosikko (Täytyykin olla Kongregatessa.    ). Pahempi se olisi ollut jos tuntemattomalle menee leikkimään noin. Ja ainut rike periaatteessa tässä oli se että meni leikkimään _SUP tagilla.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page