FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
17.11.18, 10:37

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Kuinka lisäosat asennetaan FSX:ään? (Kiitos ja anteeksi)
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Kuinka lisäosat asennetaan FSX:ään? (Kiitos ja anteeksi)  (Read 2750 times)
Tzon
Former member
Kuinka lisäosat asennetaan FSX:ään? (Kiitos ja anteeksi)
« on: 16.01.10, 14:35 »

kuulkas kullervot . miten tää shaisse toimii . ei vaan Cheesy miten nuo lentokone/kenttä päivitykset saadaan toimimaan fsx vistalla?
olen katsonut youtubesta videoita eikä meinaa basistin päähän upota näinki monimutkaiset asiat

Kiitos!
« Last Edit: 17.01.10, 18:16 by Mikko Maliniemi »
Jaakko Koponen

Date Registered: 05.03.07

Re: Kiitos ja anteeksi
« Reply #1 on: 16.01.10, 14:54 »

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Hieman tarkempi kysymyksen muotoilu voisi kirvoittaa enemmän vastauksia.
Lauri Kansikas

Date Registered: 22.08.09

« Reply #2 on: 16.01.10, 15:58 »

kuulkas kullervot . miten tää shaisse toimii . ei vaan Cheesy miten nuo lentokone/kenttä päivitykset saadaan toimimaan fsx vistalla?
olen katsonut youtubesta videoita eikä meinaa basistin päähän upota näinki monimutkaiset asiat

Kiitos!

Yleensä lisäosa kentän mukana tulee ohje, mistä voi lukea miten saat asennettua kentän. Yleensä lisäosamaisema laitetaan "Flight Simulator X/AddonScenery" kansioon. Joissain tapauksissa (kuten vaikka EFOU FSX sceneryssä) maisemapaketti puretaan suoraan "Flight Simulator X" kansioon, eli FSXän pääkansioon. Jos olet asentanut FSXän Vistalla :C/Program files/ kansioon, joudut klikkailla parit ok:t, kun Vista kysyy tiedostokäytöstä ja ynnä muusta, kun purat lisäosia.

!!!HUOMIO!!!HUOMIO!!!HUOMIO!!!HUOMIO!!!HUOMIO!!!

TÄMÄ OHJE EI KORVAA LISÄOSAMAISEMAN/LENTOKONEEN README-OHJETTA!!! LUE AINA, SIIS AINA, README JA, SEN OHJEET ENNEN KUIN ASENNAT LISÄOSAA!!!!!!!! README-OHJEISSA SAATETAAN ANTAA ERILAISET OHJEET KUIN TÄSSÄ!!!!!!!!

Ohjetta saa korjaa jos sitä halajaa.  Roll Eyes
« Last Edit: 17.01.10, 17:37 by Lauri Kansikas »

Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

« Reply #3 on: 17.01.10, 16:08 »

Simu kannattaa asentaa muuhun kuin :C/Program files/ kansioon edellä mainitusta syystä. Simukansion nimi voi sen sijaan olla mikä tahansa. Lentokoneet pitää asentaa edellä mainitun nimiseen kansioon, joka sijaitsee Simobjects-kansion alla, mutta maisemat voi periaatteessa asentaa ihan minne tahansa kunhan muistaa ottaa ne käyttöön simusta. Yksinkertaisuuden vuoksi ne kuitenkin kannattanee sijoittaa Addon Scenery-kansion alla olevaan kansioon.

Tuosta suoraan simuun asentamisesta/purkamisesta olen Laurin kanssa eri mieltä. Syitä siihen on monia. Niitä olen eritellyt alla olevissa linkeissä (ohjeet ovat FS2004:lle, mutta ne ovat lentokonekansiota lukuunottamatta jokseenkin samat FSX:ssä):

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,76585.msg885005.html#msg885005
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,84580.msg1002918.html#msg1002918
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,46094.msg986924.html#msg986924
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,69638.msg1069713.html#msg1069713

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Lauri Kansikas

Date Registered: 22.08.09

« Reply #4 on: 17.01.10, 17:37 »

Nåjoo, ehkä tuo koneen asennus juttu meni vähän erilailla, joten poistin sen osion, kun Pekalla näyttää olevan paremmat ohjeet.  Smiley

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1