Pages: [1]
|
 |
|
Author
|
Topic: Kuinka lisäosat asennetaan FSX:ään? (Kiitos ja anteeksi) (Read 2778 times)
|
Tzon
Former member
|
kuulkas kullervot . miten tää shaisse toimii . ei vaan  miten nuo lentokone/kenttä päivitykset saadaan toimimaan fsx vistalla? olen katsonut youtubesta videoita eikä meinaa basistin päähän upota näinki monimutkaiset asiat Kiitos!
|
|
« Last Edit: 17.01.10, 18:16 by Mikko Maliniemi »
|
|
|
|
|
Jaakko Koponen
Date Registered: 05.03.07
|
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Hieman tarkempi kysymyksen muotoilu voisi kirvoittaa enemmän vastauksia.
|
|
|
|
Lauri Kansikas
Date Registered: 22.08.09
|
kuulkas kullervot . miten tää shaisse toimii . ei vaan  miten nuo lentokone/kenttä päivitykset saadaan toimimaan fsx vistalla? olen katsonut youtubesta videoita eikä meinaa basistin päähän upota näinki monimutkaiset asiat Kiitos! Yleensä lisäosa kentän mukana tulee ohje, mistä voi lukea miten saat asennettua kentän. Yleensä lisäosamaisema laitetaan "Flight Simulator X/AddonScenery" kansioon. Joissain tapauksissa (kuten vaikka EFOU FSX sceneryssä) maisemapaketti puretaan suoraan "Flight Simulator X" kansioon, eli FSXän pääkansioon. Jos olet asentanut FSXän Vistalla :C/Program files/ kansioon, joudut klikkailla parit ok:t, kun Vista kysyy tiedostokäytöstä ja ynnä muusta, kun purat lisäosia. !!!HUOMIO!!!HUOMIO!!!HUOMIO!!!HUOMIO!!!HUOMIO!!!TÄMÄ OHJE EI KORVAA LISÄOSAMAISEMAN/LENTOKONEEN README-OHJETTA!!! LUE AINA, SIIS AINA, README JA, SEN OHJEET ENNEN KUIN ASENNAT LISÄOSAA!!!!!!!! README-OHJEISSA SAATETAAN ANTAA ERILAISET OHJEET KUIN TÄSSÄ!!!!!!!!Ohjetta saa korjaa jos sitä halajaa. 
|
|
« Last Edit: 17.01.10, 17:37 by Lauri Kansikas »
|
|
|
|
|
Pekka Holopainen
Date Registered: 14.12.05
|
|
"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
|
|
|
Lauri Kansikas
Date Registered: 22.08.09
|
Nåjoo, ehkä tuo koneen asennus juttu meni vähän erilailla, joten poistin sen osion, kun Pekalla näyttää olevan paremmat ohjeet. 
|
|
|
|
|
Pages: [1]
|
|
|
|
|
|