FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
15.12.18, 01:52

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  First Class Simulation ostaminen
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: First Class Simulation ostaminen  (Read 523 times)
SimPilotti
Former member
First Class Simulation ostaminen
« on: 24.01.10, 07:33 »

Hei ! Ostin kyseistä liikkeestä Visalla lisäosan. Maksun jälkeen sain latauslinkin josta latasin ohjelman. Asennus vaatii serial key numeroa. En keksi missä se olisi, sivu jossa  latauslinkki on sitä ei löydy. Sähköposti antoi ymmärtää että se olisi samalla sivulla latauslinkin kanssa. Onko muilla kokemusta tästä firmasta ? Laitoin sähköpostia firmaan mutta saan ilmeisesti vastauksen vasta maantaina.
Tonih22
Former member
Re: First Class Simulation ostaminen
« Reply #1 on: 24.01.10, 08:13 »

Koitahan katella tarkkaan esim jos siellä on Order History tjsp, yleensä niiden yhteyksissä on seriaalit yms.
SimPilotti
Former member
« Reply #2 on: 24.01.10, 09:12 »

Olen yrittänyt katsella kaikki ikkunat. Tilauksen tila näyttäisi olevan 'pending' onkohan sen käsittely jäänyt kesken ?
Niklas Kivinen

Date Registered: 12.10.06

« Reply #3 on: 24.01.10, 11:28 »

Itse olen hankkinut kyseiseltä valmistajalta yhden lisäosan suoraan heidän kotisivuiltaan ja tuolla kyllä tulee serialkey numero heti ostamisen / maksusuorituksen jälkeen.
Tuolla ne löytyy kohdasta My account ( oma tilautili / tilaushistoria ) josta löytyy myös latauslinkit. Jos olet hankkinut jostakin muusta paikasta niin vaikea sanoa mikä
siellä käytäntö.

http://www.simsoftware.co.uk/index.php

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
SimPilotti
Former member
« Reply #4 on: 24.01.10, 15:45 »

Asia selvisi, tyhmä juttu !! Tiedot olivat latauslinkkisivulla mutta fonttien väri oli valkoinen eli sama kuin pohjaväri. Kun maalaa hiirellä alueen teksti alkaa näkyä. Kiitos kaikille vastauksista.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1