Puska-Pilotit

<< < (21/32) > >>

Tonny0909:
http://www.maam.org/flightsim/enhance/r4d_enhance.htm#FSX%20BASIC%20COMPATIBILITY%20UPDATE%20FOR%20R4D/DC-3/C-47%20CD

Tosta lisäsälää!!!

PerttiLode:
Lainaus Rolf Niemen kuvastoorista

Cargo-versiolla mennään. Lastiruumaa en saanut auki, sillä tuo kolmen näppäimen yhdistelmä on ollut minulle aina pieni mysteeri...

Lastiruuman saat auki kun painat Shift+E päästä irti napit ja odota että ovi alkaa aukenemaan ja välittömasti painat 2, samalla tavalla saat ne kiinni

Kerosiini:
Lyhyt multiplayer lento kavereiden kanssa, Myrtle Creek Mun. - Oakridge State.   Oikein mukavaa tutkiskella Eteläistä Oregonia, erittäin ali-arvostettu paikka! 

[ Attachment not found - or removed ]

Tuonnekko pitäisi laskeutua :O

edit: lisätääs tällainen, pientä kivaa Juneau:n lähistöllä aamun sarastaessa.

ametlib:
Komeat on maisemat ja tuolla päin niitä piisaa 

ametlib:

Lainaus Rolf Niemen kuvastoorista

Cargo-versiolla mennään. Lastiruumaa en saanut auki, sillä tuo kolmen näppäimen yhdistelmä on ollut minulle aina pieni mysteeri...

Lastiruuman saat auki kun painat Shift+E päästä irti napit ja odota että ovi alkaa aukenemaan ja välittömasti painat 2, samalla tavalla saat ne kiinni

Joo - sain tuon yhdistelmän toissapäivänä toimimaan kun aikani kokeilin, mutta kiitos vaan. Näihin koneiden paneeleihin voitaisiin upottaa jokin oma kytkin noille oville vakiona, kuten jotkin modaajat ja koneiden tekijät ovat joillekkin jo tehneetlin. Pitänee kokeille, josko joku muu yhdistelmä  tai pelkästään yksi näppäinkomento toimisi paremmin.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page