Ongelma WTI10 tourilla apuja kaivataan.

(1/1)

macklin:
Moro!
Aloin lentää tuota WTI10 touria ja törmäsin seuraavanlaiseen ongelmaan:
LEG11 VTBD-ZGGG laitoin vahingossa plaaniin VTBD lähtö ja tulokentäksi. Huomasin sen kun olin jo ilmassa ja korjasin virheen plaaniin jonka lähetin uudelleen. Validator ei hyväksynyt lentoa vaan kehoitti lentämään legin uudelleen jonka teinkin eli lensin VTBD-ZGGG uudelleen. Nyt en saa uutta lentoa LEG11 lähetettyä kun se vanha lento on plokannut ilmoittamis systeemin. Siellä on kyllä osoitteet jonne voi lähettää tiedusteluja mutta mikään niistä ei toimi vaan posti tulee bumerangina takaisin. Voisiko joku staffista avittaa IVAO:n suuntaan en viitsisi heittää hommaa kesken ja en kyllä lennä sitä LEG11 kolmanteen kertaan.

jukka

sami:
Laitapa sen bumerangiviestin tiedot mulle.. ivaon posteissa on ollut paljon ongelmaa.

macklin:

Laitapa sen bumerangiviestin tiedot mulle.. ivaon posteissa on ollut paljon ongelmaa.

Moro!
Homma on näköjään korjattu mutta ainakin ma1@ivao.aero tuli takaisin ja pari muutakin näitä ma+numero kokeilin aika montaa. Kuten sanoin homma on korjattu ja voin jatkaa World Touria kiitos sille kuka homman hoiti, täytyy olla tarkempi jatkossa.

jukka

sami:
Jukka, laita se viestin virhetiedot silti koska tuolla Ivaon posteissa on spammifiltterit liian tiukalla ja sen takia noi ei aina mene läpi (esim saunalahdesta mikään). Valittanut ainakin 3 kertaa jo mutta mitään ei tapahdu niin vähän "lisätodisteita" olisi tarpeen.

macklin:

Jukka, laita se viestin virhetiedot silti koska tuolla Ivaon posteissa on spammifiltterit liian tiukalla ja sen takia noi ei aina mene läpi (esim saunalahdesta mikään). Valittanut ainakin 3 kertaa jo mutta mitään ei tapahdu niin vähän "lisätodisteita" olisi tarpeen.

Moro!
Olin jo poistanut virhe-illmoituksen mutta lähetin kiitokset korjauksesta ma1@ivao.aero osoitteeseen näyttää menneen läpi. Jos jotain tulee takaisin niin ilmoitan.

jukka

Navigation

Up one level