Ivap kaatuu/Ivap kysymyksiä

<< < (25/28) > >>

Donald:

Vaikken omistakkaan x:ää niin etsin hieman tietoa tästä ongelmastasi. (Ellet saanut jo korjattua). Yhdellä tyypillä oli sama ongelma vaikka asensi ivapin monta kertaa ja koitti luoda uuden fsx.cfg:n. Ja kun en tiedä että onko MTL asennettu x:ään kansioon IVAO_MTL. Niin koita katsoa löytyykö fsx.cfg:stä onko siellä tämmöinen rivi (SimObjectPaths.6 = SimObjects \ IVAO_MTL) jos ei niin lisää se sinne ja koita mitä tapahtuu.

Huom. En tiedä toimiiko mutta näin oli saatu kuulemma toimimaan.
Anteeksi jos ei ole kauhean selvää tekstiä...

Touché! Johan alkoi koneet näkymään. 
Juuri tuo kyseinen rivi puuttui .cfg:stä. Reindex tosin kaatuu edelleen, mutta pääasia että koneet näkyvät. Iso kiitos Nestorille ja muille avusta, sekä vaivannäöstä.

Case closed.

River:
Jooh elikkäs:
Kun on FSX päällä ja lämäsen IvApin päälle, niin teamspeak ei käynnisty itsestään. Ja jos käynnistän sen itse, se ei siirry kanavalle kun simussa taajuutta vaihdetaan. Toisin sanoen en pysty kuulemaan mitään mitä lennonjohto sanoo mulle äänellä. Vaan tekstit menee perille.

Toinen vähän vähäpätöisempi ongelma mut olis kans kiva korjata. Ivaossa muut koneet ei näy mulle, näkyy vaan punane label koneen kohalla mut itse kone ei näy. Koskee isompia koneita, jotkut pikkukoneet näkyy.

Osaisko joku auttaa? Olis kiva saada korjattua ennen ku tämänpäivänen eventti alkaa.

E: Vaikuttaa pahasti siltä etten saa korjattua tätä tapahtuman aikaan, joten taitaa jäädä lennot väliin 

E2: Asensin IvApin kokonaan uusiks, nyt tuo TS puoli toimii. Muiden koneiden näkymisestä en oo vielä varma, kävin vaan vilkasemassa että käynnistyykö TS2 ja toimiiko muuten.

E3: Joo, eli nyt toimii muuten, mutta muissa koneissa näkyy vaan labelit. Osaisko joku auttaa että saisin itse koneetkin näkymään?

Topias Rossi

River:
No selvennetäänpäs kysymystä:
Mulla ei IVAOssa lennettäessä näy muutakun koneiden labelit. Ei minkäänlaisia modeleita, paitsi simun vakiot niissä missä ne kuuluukin olla.
Tarkistin ton että fsx.cfg:ssä on tuo "SimObjectPaths.6 = SimObjects \ IVAO_MTL" rivi, ja kyllä on. En keksi mitään enää mistä voisi johtua..
Melkeen koko MTL asennettu, viimeisimpiä ei ole.

Topias Rossi

lekale20:
Onko shadows pois päältä?

River:
Ömm, mitä shadows asetusta mahdat tarkoittaa?
FSX päävalikosta löydän vaan nämä, ja samalla että mitkä mulla on päällä:
Aircraft casts shadows on the ground - päällä
Aircraft casts shadows on itself - pois
Ground scenery shadows - pois
Tarkentaisiko joku vähän?

Topias Rossi

Navigation

Up one level

Next page

Previous page