Uutta tehoa sceneryntekoonkin

(1/8) > >>

kummis:
Ihan vaan tiedoksi, että uusi tietokoneeni (allekirjoituksessa) nopeuttaa selvästi photosceneryjen tekoa. Suurien kuvatiedostojen käsittely Photoshopilla on olennaisesti nopeampaa kuin vanhalla tietokoneellani. Myös erilaiset ajot, joissa mm. ajetaan ilmakuva simun ymmärtämään bgl-tiedostomuotoon, toimii mutuna noin pari, kolme kertaa nopeammin kuin aiemmin.

Tietenkään rakennusten ja metsien sijoittelu ilmakuvaan ei nopeudu, koska se on käsityötä joka ei ole kiinni tietokonetehosta.

Seuraava photoscenery tulee olemaan Nurmijärvi, jonka valmistuttua yhtenäinen photosceneryalue ylettyy Suomenlahdelta Hyvinkäälle pääkaupunkiseudun kohdalla. Nurmijärvestä on tehtynä jo yli puolet.

yES

Tonih22:
Noniin, hieno kuulla että kone passaa tehoiltaan.
Jokos sitten olet miettinyt kummanko kaupungin teet seuraavaksi Nurmijärven jälkeen, Joensuu olisi oma suosikki
Itsekkin olen pitästä aikaa löytänyt mielenkiinnon tehdä noita rakennuksia simuun.

kummis:

Jokos sitten olet miettinyt kummanko kaupungin teet seuraavaksi Nurmijärven jälkeen, Joensuu olisi oma suosikki
Itsekkin olen pitästä aikaa löytänyt mielenkiinnon tehdä noita rakennuksia simuun.

Tekisitkö Toni yhden ison paketin Floridan rakennuksistasi?

Olisi kiva asentaa kerralla nuo yli 200 taloa mm. Miamiin.

yES

Toni:
Minullaki olisi yks ehdotus että sitten kun on aikaa niin jos jaksasit Kajaania rakennella.   

pho201:

Kannatan tätä ehdotusta. Muistaakseni joskus oli puhetta siitä, että Joensuusta löytyy niukasti siihen sopivaa (freeware)kuvaa. Miten lie nykyisin?

Pekka

Navigation

Up one level

Next page