Ongelma: FS9 + 64-bit

<< < (5/7) > >>

OttoPOI:

Tämä on kopioitu Avsimin foorumilta:

"FSX is already 64bit enabled, what FS9 has to be done, otherwise there is absolutely no benefit of having 64bit system, with whatever RAM you load in it. Use CFF Explorer to set the flag in FS9.exe and then you will be ready to go."

Eli tuolla CFF Explorer-ohjelmalla otetaan FS9.exe käsittelyyn ja lisätään täppä tuollaiseen kohtaan missä lukee englanniksi "tämä ohjelma pystyy käsittelemään/hyödyntämään yli 2 gb muistia" tai jotain sinne päin....

Itselläni modifikaatio auttoi kummasti , ei ole kaatuillut muistin loppumisilmoitukseen enää kertaakaan 
En tiedä sitten että koskeeko tämä vain 64-bittisiä käyttöjärjestelmiä vaiko myös 32-bittisiä. 
Tuon CFF Explorerin saa ladattu ilmaiseksi, googlella löytyy 

Pelaako tämä systeemi jos FS9iä ajaa yhteensopivuustilassa (tässä tapauksessa win2000-sopivuustila, muuten ei PMDGn mankat pelaa tässä seiskassa)?

erese:

Pelaako tämä systeemi jos FS9iä ajaa yhteensopivuustilassa (tässä tapauksessa win2000-sopivuustila, muuten ei PMDGn mankat pelaa tässä seiskassa)?

Jaa, ei ole tietoa miten tuo yhteensopivuustila vaikuttaisi toimivuuteen.

Modifikaation pitäisi vain vaikuttaa siihen miten FS9.exe käsittelee yli 2 gb menevän muistin.

Aika outoa ettei mankat toimi kuin Win2000 tilassa, mulla ei ole ollut mitään ongelmaa kyseisen PMDG:n lisäosan kanssa, Wintoosa 7 64Bit Premiumilla ajelen kuitenkin 

JA voihan tuota kokeilla ilman mitään vahinkoa, senkun palauttaa sillä CFF Explorerillä sen FS9.exe:n alkutilaan tai sitten ottaa varmarin ennen muutosta 

OttoPOI:
Joo, itsekin ihmettelin mikä oli. Minulla on ultimate ja 64bit. Ei vaihtuneet numerot radiopaneelissa kun pyöritteli nuppeja, muttakun ajoi 2000-yhteensopivuustilassa pelaa normaalisti.

erese:

Joo, itsekin ihmettelin mikä oli. Minulla on ultimate ja 64bit. Ei vaihtuneet numerot radiopaneelissa kun pyöritteli nuppeja, muttakun ajoi 2000-yhteensopivuustilassa pelaa normaalisti.

No onhan toi PMDG:n NG jo tosiaan aika vanhaa perua, ei sinänsä ole ihme jos ei taivu ihan kaikkiin nykysydeemeihin 
Onneksi on tuo yhteensopivuustila 

Miksu:
Missä tuossa CFF Explorerissa on tuo "täppä"?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page