SIL vuosikokous 20.3
hynkel:
Taitaa olla toiminimi Ingreenig- yrityksestä kyse. Lienee kihroitusvire..
^--- lisää kirjoitusvirheitä. Ingreening (2009509-4) lienee se haettu. Kotisivutkin löytyy: http://www.ingreening.fi/index2.html
hynkel:
Kun Marko halusi keskustelua, niin itseäni on ihmetyttänyt
-SIL90 osuus toimintakertomuksessa, kokonaista 4½ riviä, josta Malmin ilmailunäytös 1 lause. Versus "ILMAILUN MAAILMA", josta on kerrottu moneen otteeseen (onneksi välillä sanajärjestystä on vaihdettu).
-Myös SIL90 kulut/menot taitavat olla hyvin haudattuna, vain pääsylipputulot 9300€ kertoo jotain.
SIL90 tapahtumista on vain esitetty sen verran paljon kritiikkiä, että odotin vähän seikkaperäisempää selvitystä. Ehkäpä vuosikokouksessa tulee täydennystä asiaan (paljonko tuli tappiota).
Tämä noudattaa liiton ja erään sen läheisyydessä toimivan yrityksen normaalia tiedotuslinjaa. Itse en odottanut edes tälläistä tiedonantoa, koska muutenhan aiemmin annetut lupaukset tulevista tiedonannoista olisivat saattaneet osin täyttyä.
Suomen Ilmailuliiton puheenjohtajan pitäisi mielestäni olla henkilö, jolla on tunnettuutta eri ilmailuharrastusten osa-alueilla ja tätä kautta myöskin arvostusta ilmailuliiton yhteistyökumppaneiden keskuudessa.
Tästä ei voi olla mitään muuta kuin eri mieltä. Jotta touhuun saataisiin tulevaisuudessa joku järki, pitää PJ:n olla henkilö, joka tekee muutakin kuin hymyilee ja nauttii suuresta arvostuksesta.
hynkel:
Joo, näkyy olevan (meidän päässä) joku DNS-ongelma. Pitääpä ruveta selvittelemään...
hannu
Ei tuo www.ilmailu.fi tunnu nyt resolvautuvan Elisan eikä TKK:n DNS-palvelimilta, eli haiskahtaa kyllä muulta kuin käyttäjän pään vialta. Samoin myös www.ilmailuliitto.fi jää arvoitukseksi, mutta www.silshop.fi sentään osoittaa 81.16.64.159
Googlen DNS:llä (8.8.8.8) löytyy IP 62.44.253.44
mikakoski:
Nyt on tullut taas se aika vuodesta kun SIL jäsenistö valitsee hallitusta ja tällä kerralla myös uuden puheenjohtajan. Ehdokkaita on jo esillä liiton sivuilla.
http://www.ilmailu.fi/fi/uutiset/?a=show&id=521
Jaa-a, löytyykö jostain ehdokkaiden perusteellisempi esittely vai pitääkö äänioikeutettujen tehdä päätös noiden esittelyjen sekä mahdollisten kokouksessa pidettävien puheiden purusteella. Hyvä, että puheenjohtajakisa houkuttelee päteviä ehdokkaita, mutta itse näin rivijäsenenä ja kaikenlaisen ilmailun kaikenlaisesta edistamisestä kiinnostuneena olisin kaivannut "mitä-olen-tehnyt-tähän-asti" -tyyppisen esittelyn lisäksi "mitä-aion-tehdä-jatkossa-puheenjohtajana" -tyyppisen "ohjelmajulistuksen. Vähän mietityttää, että missä on SE visio, joka viitoittaa tietä?
Mika
PasiP:
Henkilökohtaisesti en pysty tekemään eroa Pitkäsen ja Hiipakan harrasteilmailua koskevien asenteiden välillä.
Niinpä. Mun tietääkseni sellainen manifesti on ainakin toiselta puheenjohtajaehdokkaalta toimitettu SIL:n toiminnanjohtajalle ja tiedotusPäällikölle. Tiedotuspäällikkö ei ilmeisesti pidä asiaa tiedottamisen arvoisena kun ei kerran tiedota. Ymmärtääkseni se samainen blanketti on kuitenkin ilmaantumassa näillekin sivuille tuota pikaa. Ja se toinen kandi on muuten nimeltään Siimes-nykyään.
Navigation