Onko FF kuihtumassa pois ?

(1/7) > >>

arttula:
Monta vuotta on mennyt, ja monta litraa on Aurajoessa virrannut Myllysillan alta tällä välin. FS Nordic tuli aikoinaan jakamaan lentosimumaailman ilosanomaa meidän tavallisten kuolevaisten keskuuteen. Pitkään olin lähes riippuvainen tästä foorumista, ja piti päivittäin monta kertaa tsekata, mitä uutta oli tällä välin tapahtunut.

Mutta nyttemmin olen surukseni huomannut, että keskustelunaiheet ovat kuihtuneet ja yksipuolistuneet paljon sitten takavuosien kukoistuksen. En ole aktiivinen ilmailija itse, ja Ilmailukeskustelu + Ilmailun uutiset -palstaa tulee seurattua lähinnä mielenkiinnosta enää. Aika väritöntä on enää tarjonta siellä. Paljon tulee kuitenkin katsottua Yleinen Keskustelu -palstaa. Säälittää, että tämä aikoinaan mielenkiintoinen palsta on kuihtumassa pikkuhiljaa muutaman harvan keskustelijan vuoropuheluksi erilaisten Arvaa Mitä - topikien alle. Onhan siellä toki Keskustelua Liikenteestä, joka lähinnä muistuttaa lastentarhaikäisten idioottien "mun isä onkin parempi, kuin sun isä" -tyyppiseltä vuoropuhelulta - ok, olen sinne itsekin kommentoinut joskus, koska en ole pystynyt olemaan puuttumatta. Lähes ainut, joka todella enää jaksaa herättää mielenkiintoni, on Kerro vitsi -aihe, jossa joskus on ihan hyviäkin uusia vitsejä - ellei moderaattoreiden tekohurskas sensuuri ole ehtinyt niihin jo iskeä.

Olisko siis aika pieneen kasvojenkohotukseen ?

petikko:
joo, itse uutena tulokkaana olen huomannut että kun tietyt nimet joita on alle kymmenen, kommentoivat aihetta, se on kuollut. Sattumoisin samat nimet ovat joko kaikkein aktiivisimmasta päästä tai sitten he ovat arvostettuja lentäjiä.

Toinen ilmiö, se että on olemassa vain yksi sallittu mielipide, jota em. joukosta jälkimmäiset luovat ja ensimmäiset nuolevat, ajaa samaa kuolemaa.

arttula:

joo, itse uutena tulokkaana olen huomannut että kun tietyt nimet joita on alle kymmenen, kommentoivat aihetta, se on kuollut.

Saman olen pannut merkille. Kun tietyt aktiiviset nimet kommentoivat asiaa, homma yleensä karkaa harhapoluille, ja kuolee. Useimmiten kommentti on varsin asiaton ja varsinkin ilman asiasisältöä.

jope95:
Itsekkin tässä tämän puolivuotisen aikana, mitä olen foorumia seurannut, olen huomannut, että samat henkilöt ne tappelee samoista aiheista, 20 sivun verran, ja tappaa muun keskustelun. Kyllä Markku ja Arttu puhutte ihan täyttä asiaa!

Tonih22:
Oisko se vaan että ajat muuttuu ja ihmiset sitä myöten, ja tietysti elämäntilanteet/muutokset. Itse olen tätä foorumia käyttänyt vuodesta 2003 paljon, sitä ennen olin vuodesta 2001-2003 aktiivi käyttäjä FSSuomi foorumilla joka sittemmin porukan määrän laskiessa ja siirtyessä tänne, lopetettiin kyseinen FSSuomi.

Navigation

Up one level

Next page