FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.11.17, 02:02

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu
| | |-+  Tiedotteet ja kehitysideat (Moderators: Sami Puro, Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | | |-+  Onko FF kuihtumassa pois ?
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: Onko FF kuihtumassa pois ?  (Read 17480 times)
Hanna Räihä

Date Registered: 16.07.07

Re: Onko FF kuihtumassa pois ?
« Reply #20 on: 12.03.10, 19:35 »

kaikista forumeista, joissa mä käyn, täällä on takuuvarmasti paras - ja selkein moderaatiolinja. Ihan ehdottomasti.
Toivottavasti tosiaan tää ei mihinkään kuole/kuihdu, mutta huolestuttavaa mun mielestä on se, että samoja oireita on parilla muullakin forumilla...

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #21 on: 12.03.10, 21:08 »

mutta huolestuttavaa mun mielestä on se, että samoja oireita on parilla muullakin forumilla...

Niin, tai sitten se on pitkästä aikaa merkki siitä, että nettiyhteiskunta ei sittenkään ole voittaja, vaan 10v. kestäneen alkuhurman jälkeen elämä palaa pikkuhiljaa normaaleihin uriin, ja netti palautuu "käteväksi oheislaitteeksi" elämäntavan sijaan...  Smiley

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Hanna Räihä

Date Registered: 16.07.07

« Reply #22 on: 12.03.10, 21:10 »

hyvä pointti...
pitääki alkaa hankkia itelle elämää Wink

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Olle Sälgmark

Date Registered: 12.06.07

« Reply #23 on: 12.03.10, 22:51 »

Tokihan moni sortuu mainitsemiisi turhuuksiin joskus. Aina silloin tällöin on vaan vaikea olla kirjoittamatta vastinetta, kun lukee ihan puutaheinää "totuutena".
Tarkoitinkin juuri Heikin mainitsemaa juttua, kun asialliset ketjut tahtovat hukkua kaikenmaailman turhanpäiväisyyksien sekaan. Moderointi on pääsääntöisesti kiitettävän hyvää. Siksi olenkin viihtynyt täällä kaikki nämä vuodet - tosin viime aikoina kirjoitellut hieman vähemmän. Ja jos tällainen meno jatkuu, hiipuu se vähäkin kirjoitteluinto Undecided

Huomioon otettavaa tekstiä,toivottavasti kaikki "menoon"syyllistyneet aivokuolleet tai ei,ymmärtävät asian vakavuuden.Moisen menon ja turhanpäiväisyyksien  on tietenkin loputtava,hyvä kun avauduit. thmbup

Jos nyt kuitenkin sattuu lipsahdus,joskus jollekin.olisi toivomus että heti pieni kommentti niin saadaan oikaistua heti........

Öitä.

salgmark miuku telia.com
arttula
Former member
« Reply #24 on: 13.03.10, 05:24 »

Huomioon otettavaa tekstiä,toivottavasti kaikki "menoon"syyllistyneet aivokuolleet tai ei,ymmärtävät asian vakavuuden.Moisen menon ja turhanpäiväisyyksien  on tietenkin loputtava,hyvä kun avauduit. thmbup

Jos nyt kuitenkin sattuu lipsahdus,joskus jollekin.olisi toivomus että heti pieni kommentti niin saadaan oikaistua heti........

Öitä.

Olet oikeassa. Noh, eipä minulla oikeastaan ole mitään asiallista asiaakaan ollut tänne pitkiin aikoihin, joten esimerkinomaisesti karsin itseni ensimmäisenä geenipoolista.

Näkemiin.

//EDIT// Ööh... Enpäs osaakaan karsia itseäni. Mikko/Sami, poistaisitko ystävällisesti käyttäjätilini
Olle Sälgmark

Date Registered: 12.06.07

« Reply #25 on: 13.03.10, 12:43 »

Olet oikeassa. Noh, eipä minulla oikeastaan ole mitään asiallista asiaakaan ollut tänne pitkiin aikoihin, joten esimerkinomaisesti karsin itseni ensimmäisenä geenipoolista.

Näkemiin.

//EDIT// Ööh... Enpäs osaakaan karsia itseäni. Mikko/Sami, poistaisitko ystävällisesti käyttäjätilini

Asiallista asiaa ei ole meikämanne ehkä kirjoittanut koskaan,ehkä tämän joka voi jäädä viimeiseksi tai sitten ei.

Minun puolesta saa kirjoittaa vaikka talikon suhteesta lantakasaan,arvailutkin suhteesta sallittuja,myös epäasialliset jos rivouksia vältellään.

Kannattaa lomailla vaan,ei tehdä äkkipikaisia päätöksiä....... Smiley

/Olle

salgmark miuku telia.com
Esa Karanko

Date Registered: 31.12.05

« Reply #26 on: 13.03.10, 12:57 »

Asiallista asiaa ei ole meikämanne ehkä kirjoittanut koskaan

Samma på svenska

laugh  Esa

ATCO: obbi omdb omsj omrk efhk efka efta eflp efkk efva efhf efnu
rsuomi
Former member
« Reply #27 on: 14.03.10, 01:25 »

Elämä on yksi FARSSI, ja Farssi on kuten kaikki tietävät, komedia, jonka viihdyttävyys perustuu väärinkäsityksiin, salaisuuksiin, absurdeihin tilanteisiin, verbaaliin huumoriin ja nopeaan, loppua kohden kiihtyvään juoneen. Usein mukana on myös vähintään yksi takaa-ajokohtaus. Farssit päättyvät yleensä onnellisesti. Farssin tarkoitus on siis saada yleisö nauramaan ja hymyilemään.

Risto

Aika hienosti sanottu !

Niin, Hieno palsta. Toivottavasti pysyy hengissä "vapaa keskustelu" osiosta huolimatta

terv. risto suomi
« Last Edit: 14.03.10, 01:59 by Risto Suomi »
Arne Wallen

Date Registered: 23.08.06

« Reply #28 on: 14.03.10, 20:17 »

Ei tää minnekkään kuihdu, hidastuu joskus kuten oma ajatusmaailma, puhkeaa taas kukkaan kun syvät mietiskelyt on hoidettu.Kevätaurinko tekee omat kepposensa ihmismielelle, kuten myös perjantaipullot. Roll Eyes

2f.1  Muistattehan Sir Thomas Sopwith.Olen lihaa syövä hetero, ja ylpeä siitä.
Rangerit kunniaan.
Petri Lehtovirta

Date Registered: 05.04.04

« Reply #29 on: 14.03.10, 21:09 »

Niin, tai sitten se on pitkästä aikaa merkki siitä, että nettiyhteiskunta ei sittenkään ole voittaja, vaan 10v. kestäneen alkuhurman jälkeen elämä palaa pikkuhiljaa normaaleihin uriin, ja netti palautuu "käteväksi oheislaitteeksi" elämäntavan sijaan...  Smiley

Vaan ei se taida palata takaisin - pikemminkin se muuttaa muotoaan - on tullut Facebookit ja Twitterit. Foorumit on niin last season - siksi mä vielä roikun täällä...  Embarrassed

Heikki Knuutila

Date Registered: 30.10.03

« Reply #30 on: 15.03.10, 07:13 »

Muutaman päivän loma takana ja aiheeseen on tullut aika oletettuja kommentteja.

Artulle samat Ollen lähettämät terveisest (ellei jo ole myöhäistä), että ei kannata poistua, ainakaan äkkipikaistuksissa.

Minun puolesta saa kirjoittaa vaikka talikon suhteesta lantakasaan,arvailutkin suhteesta sallittuja,myös epäasialliset jos rivouksia vältellään.

Samoin minun puolestani, kunhan se tehdään ketjussa, jonka otsikko edes hämärästi viittaa mainitsemaasi kahdenväliseen suhteeseen ja keskustelu on Vapaassa keskustelussa. Ongelmallista on se, että nyt näitä keskusteluja käydään ilmailukeskustelun lomassa ketjuissa, joihin ne eivät todellakaan kuulu. Itse asia häviää talikonvarsiin. Tästä on kysymys.

Tämä on takuulla paras ilmailuaiheinen foorumi mutta se ei tarkoita sitä, etteikö tätä voisi kehittää tai ettei parannettavaa olisi.

Tuo Riston kommentti siitä, että todellinen aiheeseen liittyvä todellinen  keskustelu käydään yksityisviestein kertoo ongelmista. Sisältö ei vastaa sitä, mitä käyttäjät haluavat itse aiheesta. Seuraan tätä foorumia nimenomaan siksi, että haluan käsitellä asioita muiden kanssa, en kaverini kanssa kahden, sitä varten minulla on sähköposti ja puhelin tai voin jopa tavata ilmailua harrastavia ystäviäni kahvikupin tai tuopin merkeissä. 

Nostan esiin vielä yhden asian, josta olen aiemminkin avautunut. Tuntuu hieman siltä kuin joidenkin kirjoittajien mielestä kirjoitusten määrä on status symboli, sisällöstä viis.
Jere Aarnia

Date Registered: 07.10.06

« Reply #31 on: 16.07.11, 00:38 »

FSnordic sivustokin kaipaisi jo hieman siivousta/uudistusta ainakin linkki puolelta suurin osa kun alkaa olla not foudia tai this web site dosent exist anymore. Ja voisi sen Tiedostotkin osion rakentaa uusiksi Kategoriat FSX, FS2004, FS2000 jne, ja niiden alle alikategoriat Koneet, Sceneryt, etc Nykyinen näyttää sekavalta kun on FS5 aina FSX:än lisäosat sekaisin. En toki tarkoita sitä etteikö FSnordicin ulkoasua tarvitsisi muuttaa ja jos ulkoasu muutoksia olisi suunniteilla niin joko Avsim tai Flightsim:in kaltaiseksi.
tässäpä loistava esimerkki http://www.fsnordic.net/info/contact_us.php Error 404 Ottaa huomioon että FSnordic on toiminnut jo yli 10vuotta. Eikä se etu sivukaan päivity niinkuin ennen nyt muutamia uutisia Vatsim tai IVAO ilmoituksia. Etu sivulle voisi laittaa Preview ja Review ilmoituksia laitteista lisä osista jne.

Arttu Heinonen

Date Registered: 24.01.10

« Reply #32 on: 16.07.11, 18:55 »

tässäpä loistava esimerkki http://www.fsnordic.net/info/contact_us.php Error 404 Ottaa huomioon että FSnordic on toiminnut jo yli 10vuotta.

Tässäpä oikea osoite: http://www.fsnordic.net/Information/ContactUs

Arttu
Santeri Lehtonen

Date Registered: 04.09.07

« Reply #33 on: 27.07.11, 10:56 »

Etu sivulle voisi laittaa Preview ja Review ilmoituksia laitteista lisä osista jne.
Siitä vaan laittamaan. Etusivullehan voi kuka tahansa lähettää uutisia. Wink

"When we left earth it changed our world"
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1