FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.07.17, 02:44

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Maisema- ja lentokonesuunnittelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  MakeMDL XLM Error ( Ratkaistu! )
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: MakeMDL XLM Error ( Ratkaistu! )  (Read 834 times)
Jari Vanhatupa

Date Registered: 27.03.08

MakeMDL XLM Error ( Ratkaistu! )
« on: 11.03.10, 03:56 »

Tuossa G-Maxin kanssa touhutessa törmään tälläiseen ongelmaan: Kun käynnistän Make mdl ohjelman niin tulee virheilmoitus:

[ attachment removed / expired ]

Kun klikkaan tuota OK Nappia kaksi kertaa niin ohjelman käyttövalikko tulee silti näkyviin, eikä ohjelma muutenkaan tunnu olevan mitenkään jumissa. Mutta kuinka pääsen eroon tuosta virheilmoituksesta?
Olen hakenut sen MSXML4.DLL:n jo vaikka kuinka monta kertaa eri paikoista netistä ja vienyt sen sinne Windows/System kansioon muiden Dll:n seuraksi.
Olen myös skannannut rekisterin sillä suositellulla: Registry boost ohjelman ilmaisella Dll virheiden poistolla . . ?
Sekä myös omalla käyttämälläni CCleanerilla.  Mitenkähän tästä kannattaisi edetä?
 Undecided
Edit: Käyttöjärjestelmä on: Win XP
« Last Edit: 11.03.10, 06:14 by Jari Vanhatupa »

Esa Kaihlanen

Date Registered: 12.11.01

Re: MakeMDL XLM Error
« Reply #1 on: 11.03.10, 04:29 »

Minulla löytyy msxml4.dll ja muutama muukin saman tapainen samasta kansiosta kuin missä itse makemdl.exe sijaitsee. Kokeilepa kopioida se sinne ja katso auttaako.

-Esa

Jari Vanhatupa

Re: MakeMDL XLM Error (Ratkaistu!)
« Reply #2 on: 11.03.10, 04:56 »

Minulla löytyy msxml4.dll ja muutama muukin saman tapainen samasta kansiosta kuin missä itse makemdl.exe sijaitsee. Kokeilepa kopioida se sinne ja katso auttaako.
-Esa

Ei peijakas auttanut ! Samaa virheilmoitusta pukkaa silti. Undecided
 Vähän ihmetyttää tuo Registry boot ohjelman ja MSXML4.dll yhteys? Vai miten sen sanoisi. Siellä sivustolla jossa tuo dll on saatavana on myös tämä Registru Boot ohjelma. Siellä on sitten valittavissa semmoinen vaihtoehto, kuin: Korjaa ilmaiseksi MSXML4.dll virheet, kun valitsee sen niin tulee ilmainen demo tuosta Registry Boostista joka sitten löytääkin satoja virheitä, vaikka CCleaner ei niitä löydä. Tuo demo korjaa kuitenkin niistä sadoista vain 15kpl.
Pitääkö tuo Registry Boost ostaa, ennenkuin se korjaa tuon dll virheen? Huh-heijaa . . . .
 Undecided

Edit: Ongelmaan löytyi ratkaisu Download Pipe Foorumilta.
http://www.downloadpipe.com/forums/games/MSXML4-DLL-loaded-ftopict96445.html

Kiitos kuitenkin, Nyt tulevan Scenery-gurun ura pääsee etenemään. Grin
« Last Edit: 11.03.10, 06:12 by Jari Vanhatupa »

Tonih22
Former member
Re: MakeMDL XLM Error ( Ratkaistu! )
« Reply #3 on: 11.03.10, 06:46 »

Kannattaa esim pyöriskellä Fsdeveloper.com foorumeilla, sieltä saa nopeasti jelppiä tilanteeseen kun tilanteeseen joka liittyy maiseman tekemiseen yms.
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

Re: MakeMDL XLM Error (Ratkaistu!)
« Reply #4 on: 11.03.10, 08:15 »

Ei peijakas auttanut ! Samaa virheilmoitusta pukkaa silti. Undecided
 Vähän ihmetyttää tuo Registry boot ohjelman ja MSXML4.dll yhteys? Vai miten sen sanoisi. Siellä sivustolla jossa tuo dll on saatavana on myös tämä Registru Boot ohjelma. Siellä on sitten valittavissa semmoinen vaihtoehto, kuin: Korjaa ilmaiseksi MSXML4.dll virheet, kun valitsee sen niin tulee ilmainen demo tuosta Registry Boostista joka sitten löytääkin satoja virheitä, vaikka CCleaner ei niitä löydä. Tuo demo korjaa kuitenkin niistä sadoista vain 15kpl.
Pitääkö tuo Registry Boost ostaa, ennenkuin se korjaa tuon dll virheen? Huh-heijaa . . . .
 Undecided
...

En tunne tuota Regisry Boot-ohjelmaa, mutta tuolla tavoin toimivia netistä löytyviä ohjelmia on syytä välttää tai ainakin epäillä. Niissä käyttöön saa ohjelman ilmaisen demon, joka aina löytää koneesta n+1 ongelmaa (ja n on suuri luku), mutta kaikkien ongelmien poisto edellyttää maksullisen version ostamista. Monet on todettu pelkäksi rahastukseksi. Pahimmassa tapauksessa koneelleen saattaa saada samaan hintaan esimerkiksi vakoiluohjelman.

Jos CCleaner (joka on OK) ei löydä ongelmia, ovat tuon ohjelman löytämät varsin arveluttavia.

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Jari Vanhatupa

Re: MakeMDL XLM Error ( Ratkaistu! )
« Reply #5 on: 11.03.10, 08:29 »

Aivan . . . jotain tuonsuuntaista kävi kyllä minunkin mielessäni, vaikka en mitään varmaa pystykään osoittamaan. Undecided

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1