FS2004 - Problem

(1/2) > >>

hv_robban:
Hej

När jag är inne i flight simulator och står vid gaten så funkar allt, sedan när jag tabbar och sen efter en stund ska återgå till fs så blir det svart i en sekund sedan så tabbas det automatiskt och fortsätter så. Så jag kan inte tabba och nu när jag ska starta ett bolag på FSP så kan jag inte ändra något där för hela skärmen blir helt svart.

Någon som vet lösningen?

Tack i förväg

Nippegubbe:
Jag har aldrig tabbat i FS så jag förstår inte riktigt vad du ska få för resultat av tabben. Kan du berätta mer?

rockmus:
Istället för att tabba kan du ta ner FS i fönsterläge genom att trycka alt-enter. Sen när du vill återgå till fullscreen gör du alt-enter igen.

Har löst liknande problem för mig.

Nippegubbe:
Av vad jag har förstått från många så ger fullscreen mer problem än glädje. Det är helt klart värt ett försök att inte köra i fullscreen. När jag hade Vista på burken så gick det absolut inte att köra med fullscreen, men det berodde nog också til viss del på att jag hade ett ottilräckligt grafikkort.

hv_robban:
Tack alla, Jag tog några bilder så det blir lättare att förklara.

Trycker på start Flight /Load Flight sedan blir rutan helt svart inuti Flight simulator. Om jag trycker på enter så kommer jag tillbaka till bild 1, fast jag vill ju ändra inställningarna i FsPassengers och det går ju inte.

Tack för all hjälp!

Navigation

Up one level

Next page