Uusin hankintani

<< < (5/175) > >>

Zommpazha:

Ei kärähtänyt, mutta olisi ilmeisesti pitänyt?

Näytti menevän koneet ylikerroksille kuten huomaat noista mittareista, joissa noiden lukujen taustoilla on vihreää (toiseksi ylimmät), mutta ei se heti kärähdä...
Hieman vähemmän kun käytät kaasua lähdössä niin hyvä tulee.

Hyvät kuvat!

fly_boy:

No pääsee sillä ainakin ilmaan, kun on moottorit valmiiksi käynnissä . . . . 
Minä ostin viime viikolla Nemmeth Desingin Mil-17 kopterin ja siinä on oletuksenä Gold & Dark, eikä sitten käyntiin ei niin millään!
Nappuloita on useita kymmeniä joita pitää vääntää oikeassa järjestyksessä . . . ei lähde lupaa vaan . . .
Pari puolentoista tunnin istuntoa olen sen kanssa tehnyt . . . pitää kerätä voimia ja yrittää taas joskus.
Mutta sikäli realistista, että eipä se lähtisi varmaan oikeakaan Mil-17 käyntiin jos meikäläinen sinne istutettaisiin kädessä pino papereita, joissa on ohjeet . . . .
Voitte olla varmoja, että kun saan sen ilmaan, niin laitan siitä kuvia kopteri-osastoon tai "sotsi johona olovana on olevinaan jotaakin" osastoon.

Edit: Haa! Nyt keksin . . olisko kenelläkään tallennettua lentoa Mil-17:sta jossa olisi moottorit käynnissä . . .

Eikö siinä tullut Quick Start Guidea mukana? Ootko ladannu Patchin täältä? http://nemethdesigns.com/downloads.html tulisiko siinä tuo ohje mukana? Jos ei niin muistaakseni jossain Nemethien sivuilla tuo opas on.

Tonih22:

Ei toimi samalla tavalla... Ei saa asetettua pelkkää panel statea, voi vaan tallentaa jonnekin kentälle cold & dark. Ja kun sen lataa, niin sitten pitää siirtyä eri kentälle Goto Airport:lla, sitten todennäköisesti vaihtaa kellonaikaa kyseiselle aikavyöhykkeelle jne. jne. Joka muutoksen välissä ladataan uudestaan tekstuurit etc. Ja REX:n sää. Joka sitten taas aiheuttaa "VC flash bugin" (vaikka useimmiten toimii kunhan vaan ei vaihda kenttää Goto Airport -menulla). On se kumma että yleensä noissa asetuksissa kone "toimitetaan" kentälle PMDG:n toimesta (brainfart?)... Toivottavasi tajuavat fiksata SP2:ssa. Mitään ylimääräisiä ohjelmia en enää halua tweakkailla, ei kohta muuta olekaan koko FSX:ssä kuin sälää sälän päällä .

Kyllähän minä sen tiedän, omistan saman koneen ja ei kovinkaan suurta kikkailua vaadi sen Cold&Dark tilan saanti. Jos et satu sitä tietämään niin se Panel staten periaate LDS on sama kuin noiden moduleiden kanssa joka lataa ns. tallennetun cold&Dark lennon. LDS moduuli vaan hakee pelkät paneeli tiedot, ei lataa koko lentoa. Elikkä voisi toisin sanoa että eroavaisuus on melkeimpä aika olematonta. VC Flashin aiheuttaa Icing ominaisuus joka on toteutettu siihen koneeseen. Sitä en juuri käytä, koska se on juuri se buginen osa koneessa.

EDIT: ja toivottavasti saisivat ottaa mallia Leveld puolelta tuon moduulin luomisessa, että saataisiin Cold&Dark tila samalla tapaa toteutettua JS:lle kuten 767:lle.

Tonih22:

Eikös tuo bugi korjaannu FSL Texture (tms.) nimisellä fiksillä?

Pitääpä kokeilla, itse vaan kytkin sen icing ominaisuuden sieltä configuration managerin kautta pois päältä.
Onkos se sitten missä saatavilla tuo FSL filu?

juice78:
Moi

Tässä olisi minun uusin hankinta......

FlyTampan Vienna LOWW.
[ Attachment not found - or removed ]

Mukava pikku tehdas kentän vieressä.
[ Attachment not found - or removed ]

On kyllä taas FlyTampa tehnyt hienon lisurin. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page