FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
13.12.17, 05:38

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kuvakaappaukset (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Uusin hankintani
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 45 Reply Print
Author Topic: Uusin hankintani  (Read 136715 times)
Marco Tammes

Date Registered: 23.07.07

Re: Uusin hankintani
« Reply #40 on: 02.05.10, 08:33 »

Venäläisten hornetti, sukhoi vai mikä se oli?

https://www.facebook.com/MakoysB777er
E6700 3,2 @ 4 GHz,  Mushkin Redline 4x2 Gb,  GTX 560TI,  2 x HyperX SSD,   850W,   Win7  64bit
Tonih22
Former member
« Reply #41 on: 02.05.10, 08:34 »

Tässäpä se Beech on, lentely jääköön vielä odottelemaan kohan saadaan korjausta lentomallinnukseen.

[ attachment removed / expired ]

Pertti Lode

Date Registered: 12.01.03

« Reply #42 on: 02.05.10, 09:10 »

Venäläisten hornetti,

Hehee! Nousi Hornetin taso pari pykälää
Jari Vanhatupa

Date Registered: 27.03.08

« Reply #43 on: 02.05.10, 11:45 »

Niin . . kyllähän minä tiesin tämmöisen olemassaolosta . . . mutta se defu Dc-3 tuntui ihan hyvältä . . .
Kunnes sitten tuli tilaisuus ostaa käytettynä tämä MAAM-SIM DC-3. Vielä meni kuukausia, ennenkuin installoin tämän koneelle . . Tänään kuitenkin vapun kunniaksi niin tein ja olen kyllä ällikällä lyöty, minkätasoisesta tuotteesta on kysymys.
 Smiley
On kyllä suuri vääryys ohittaa tämä kone tässä, vain muutamalla kuvalla mutta nyt on vain niin tehtävä, sillä paketti on niin valtavan laaja monipuolinen että parempi kun siihen tutustuu tarkemmin valmistajan sivuilla.
Mukana cd:llä seuraa uskomattomat dokumentit, historiikit käyttö-opastus videot, KRDG scenery, Ai-liikenne ym.

2-D Cokpitissä pääsee istumaan kummale puolelle vain. Paneeli päihittää defupaneelin 6-0.

Tässä 2-D paneelin sivunäkymiä. Ihmettelen sitä kun näkymät päivittyvät niin nopeasti . . . kuinka he ovat sen saaneet aikaan! Vastaavantasoiset näkymät yleensä tahmaavat minun vanhassa tietokoneessani. Tämä DC-3 on kyllä erittäin Fps-ystävällinen.

Näkymää virtual Cokpitiin ja matkustamoon. Matkustamot ovat eri värisiä ja eri tyyppisiä, koneyksilöstä riippuen.

En nyt tässä rupea toistamaan samaa minkä voitte lukea valmistajan sivustoilta oheisen linkin takaa. Mutta senverran vakuuttunut kyllä olen tästä koneesta, että muutkin Maam Sim tuotteet taitaa kyllä löytää tiensä minun hangaariin.
http://www.maam.org/maam_sim.html

Esa Sulanko

Date Registered: 28.06.05

« Reply #44 on: 02.05.10, 12:18 »

Ai-ai!
Mutta olipas tutun näköisiä kuvia.
Mä vaan olen lennellyt sillä AERO koneella enimiten.
Muuten kutakuinkin samanlaiset, hieman modifioidut sisukset.

M.V.H:                       
Esa    "Emeritus Tribolog"                      

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

« Reply #45 on: 02.05.10, 12:58 »

Tässä tämänpäiväinen!
Arvatkaapa kone?
...

Vaikuttaisi IRIS simulation:in Mig 29:ltä - nyt freewarea ja ladattavissa täältä: http://www.irissimulations.com/the-hangar.php

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Mika Virolainen

Date Registered: 18.12.01

« Reply #46 on: 02.05.10, 13:01 »

GAP Rhodos scenery 2010.

LGRP, eli Diagoras asemataso.

Wellcome to Greece...

Visual approach runway 07.

ILS approach runway 25.

Rhodoksen kaupunkia.

Rhodoksen satama.

Float plane harbour.

Rhodoksen kaupunki + saaren pohjoisosa.

Koko saari.

LGRP (RHO).

Kaupunki ja lentokenttä.

Vanha kaupunki muureineen.

Varsin vaatimaton tuotos! Ilmainen photoscenery jopa pesee koko ostoksen, lukuunottamatta itse lentokenttää. Silti menettelee vanhalle Rhodoksen kävijälle Grin

Linkit:

Maksullinen Rhodos 2010:   http://www.greekairportsproject.gr/site/index.php?lang=english

Freeware Rhodos photoscenery: http://forum.greeksim.com/viewtopic.php?f=47&p=741

Ilmainen photoscenery on todellakin lataamisen arvoinen thmbup

T: Mika  

« Last Edit: 02.05.10, 13:08 by Mika Virolainen »

Esa Sulanko

« Reply #47 on: 02.05.10, 14:50 »

Vaikuttaisi IRIS simulation:in Mig 29:ltä - nyt freewarea ja ladattavissa täältä: http://www.irissimulations.com/the-hangar.php

EXACT!
Sepä se juuri on.

M.V.H:                       

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Esa Sulanko

« Reply #48 on: 02.05.10, 15:22 »

Vanhatuvalle tässä AERO!
Juu tämän näköinen on se Suomalainen versio.
Toi 2D kuva poikkeaa siitä MAAM defoultista hieman. Siinä on vain tämä kipparin puoli.
Jos klickaa tota oikean alakulman keltaista pientä kolmiota, niin esille tulee kakkospilotin käsi, jossa on pieni vihkonen.
3D on aivan samanlainen, kuin MAAM defoult.
Ulkokuvassa onkin sitten se AERO:n väritteinen kone joka seisoo mun tutulla paikallani Vantaalla, jossa useinmiten pidän jotakin konettani ja seurailen AI-liikennettä.

M.V.H:                       

Toni Määttänen

Date Registered: 03.04.08

« Reply #49 on: 02.05.10, 15:38 »

Carenadolla kävin ostoksilla:

Cessna C185 josta monta eri versioita. Suksilla, renkailla, ponttooneilla ja amfi- mallit.

Piper Saratoga

Paneelit nättejä kuten aina.
Tonih22
Former member
« Reply #50 on: 02.05.10, 15:46 »

Itse vaihdoin tuohon Saratogaan Reality XP gauget, taitaa sekin retrofit löytyä RXP sivulta.
Siitä löytyy FL-T ja FL-N mittarit ja GNS430 tais olla vielä WX500.
Mikael Leinonen

Date Registered: 19.06.07

« Reply #51 on: 02.05.10, 16:04 »

Minäpä kokeilin sitä calibrointia!
Seurauksena oli ylilyöntiä vähän joka suuntaan.
Laitoin ne default säädöt takaisin ja annan niiden olla ainakin vielä toistaisexi.

Kyllä sen kalibroinnin pitäisi nimenomaan keskittää kaikki ohjaimet  Shocked Jotain on mennyt vikaan jos  sulla nyt esim. kone kääntyy vasemmalle vaikket sitä sinne edes ohjaa tai jos kaasu on auki vaikka se on itse ohjaimessa kiinni.
Ilari Kousa

Date Registered: 11.01.06

« Reply #52 on: 02.05.10, 17:14 »

Näyttää *tun hyviltä tuolla Wienissä noi kustomoidut asematasokyltit...

===TruScenery sceneries for X-Plane===
Esa Sulanko

« Reply #53 on: 03.05.10, 15:39 »

Kyllä sen kalibroinnin pitäisi nimenomaan keskittää kaikki ohjaimet  Shocked Jotain on mennyt vikaan jos  sulla nyt esim. kone kääntyy vasemmalle vaikket sitä sinne edes ohjaa tai jos kaasu on auki vaikka se on itse ohjaimessa kiinni.
Juu tota!
Kyllä se sen calibroinnin mukaan, jos tarkoitat niitä punaisia liikkuvia viivoja ja sitten se joistikin musta risti siinä neliössä, vaikutti äkkiseltään olevan O.K., mutta kun annoin hiukankin peräsimelle ohjausta, niin se huiskas heti laitaan ja kun annoin toiseen suuntaan, niin se kääntyi lähes 90 astetta, ennenkuin edes ehdin hätiin.
Siis jotakin olen siinä calibroinnissa ymmärtänyt väärin. Kallistus mielestäni meni rauhallisemmin muuten, mutta kääntämisen yhteydessä se karkasi kertakaikkiaan käsistä.

M.V.H:                       

Mikael Leinonen

Date Registered: 19.06.07

« Reply #54 on: 03.05.10, 20:19 »

Juu tota!
Kyllä se sen calibroinnin mukaan, jos tarkoitat niitä punaisia liikkuvia viivoja ja sitten se joistikin musta risti siinä neliössä, vaikutti äkkiseltään olevan O.K., mutta kun annoin hiukankin peräsimelle ohjausta, niin se huiskas heti laitaan ja kun annoin toiseen suuntaan, niin se kääntyi lähes 90 astetta, ennenkuin edes ehdin hätiin.
Siis jotakin olen siinä calibroinnissa ymmärtänyt väärin. Kallistus mielestäni meni rauhallisemmin muuten, mutta kääntämisen yhteydessä se karkasi kertakaikkiaan käsistä.

Ok, no sitten sun tarvitsee säätää sieltä ylävalikosta kohtaa controls/sensitivities sitä peräsintä vähemmän herkäksi
Niklas Kivinen

Date Registered: 12.10.06

« Reply #55 on: 05.05.10, 08:37 »

Suht uusi hankintani on myös tämä FSD:n Piper Navajo. Ja tuo Ilmavoimien paintti löytyy Avsim:sta. (maalaus toimii Fsx:ssä ja myös Fs9:ssä)

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
Jari Vanhatupa

« Reply #56 on: 05.05.10, 11:19 »

Aika "kova juttu" tuo Navajo! . . .  Payware kone ja vielä tuollaisella maalauksella . . . harmi vaan kun tuolta Fsd:ltä on niin monimutkaista ostaa . . . minä en ainakaan onnistunut mutta näköjään jotkut sen osaa!

Ps. Nyt on muuten SimMarketissa Nemmethin kopterit -50% . . . kannatta täydentää hangaaria . . .

Antton Rintala

Date Registered: 14.12.05

« Reply #57 on: 05.05.10, 14:07 »

Dodosim Jetranger tuli hankittua hetki sitten. Mahtava lennettävä jos vertaa vakio Jetrangeriin.

Pertti Lode

Date Registered: 12.01.03

« Reply #58 on: 06.05.10, 18:05 »

Aika "kova juttu" tuo Navajo! . . .  Payware kone ja vielä tuollaisella maalauksella . . . harmi vaan kun tuolta Fsd:ltä on niin monimutkaista ostaa . . . minä en ainakaan onnistunut mutta näköjään jotkut sen osaa!

Ps. Nyt on muuten SimMarketissa Nemmethin kopterit -50% . . . kannatta täydentää hangaaria . . .

Eikö Nemethin kopterit mene kaupaks kun pitää alennusmyyntiä olla
Jari Vanhatupa

« Reply #59 on: 07.05.10, 05:31 »

Eikö Nemethin kopterit mene kaupaks kun pitää alennusmyyntiä olla

Jaa . . enpä tuosta tidä, taitaa olla joku SimMarketin ale tempaus! Kyllähän nuo Nemmehin kopterit on ihan hyviä, olen pari venäläiskopteria sieltä hakenut . . . Sitäpaitsi ale meni jo! Huomasin sen liian myöhään. Eilen vielä pyöri etusivulla mainos alesta mutta hinnoista oli jo ale-ruksit pois ja olivat kohonneet normaaliksi.
Myöhästyin täpärästi ostoksissa, oli jo Visa kädessä ja menin ostamaan Mil-2:sta mutta en sitten sitä ostanutkaan vaan menin . . . . tai empä kerrokaan, laitan sitten tänne kun boxit ovat tulleet . . . tai tarkemmin, sitten kun olen ne asentanut koneelle. Minulla tuppaa ne lojua tuolla hyllyssä asentamatta aina jonkin aikaa.
 Smiley

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 45 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1