Uusin hankintani

<< < (105/175) > >>

ametlib:
Upeita koneita ja jollet ole jälkikäsitellyt kuviasi, niin sinulla on kyllä grafiikat kohdallaan - asia, johon olen usein kiinnittänyt huomion kuviasi katsoessani.

Wanhis:

Upeita koneita ja jollet ole jälkikäsitellyt kuviasi, niin sinulla on kyllä grafiikat kohdallaan - asia, johon olen usein kiinnittänyt huomion kuviasi katsoessani.

Kiitoksia vaan . . Kyllä ne on suoraan simusta 99,4 tapauksessa sadasta. Tietokone on ikivanha ja samoin itse simu, asetukset ovat lmeisesti vahingossa tulleet oikeisiin arvoihin. Paljon merkitystä saattaa olla myös sillä venäläisiltä haetulta "auringonpaiste" lisäosalla, en nyt muista heti mikä sen nimi oli. Yleensä vääntelen myös noiden kuvakulmien kanssa pitkään ja monasti kuvaan myös torninäkymästä ja siirtelen tornia eri paikkoihin. Kuviin tulee silloin semmoinen teleobjektiivi efekti.

Joskus tulee kuva joka olisi muuten hyvä mutta liian pimeä. Silloin käytän kuvanmuokkausta ja lisään valoa. Terävöitystä en käytä simukuvissa "muistaakseni" koskaan. Varsinaiset kuvanmuokkausjutut ovat minulla sitten melko radikaaleja, puhekuplineen yms. Tosin niissäkin on lähes aina koskematon kuvankaappauskuva taustalla vaikka muuten saattavatkin olla älyttömästi runneltuja. Saatan myös levittää simun näkymän usealle näytölle ja ottaa sitten leveän kuvan josta leikkaan sopivan rajauksen photarissa.
Mutta kiva kuulla, että nuo "suoraan simusta" napatut kuvatkin kelpaavat.

cabpilot:
Virtavian HU-16 Albatross. Toisaalta olisi voinut jäädä hankimatta... wanhahkon oloinen grafiikka. 

Wanhis:
Carenadon Cessna 337. Onhan se, aikamoinen . . . Ohjaamo on kyllä näyttävän näköinen, vain virtual-cokpit löytyy. Näköjään tämä on suuntaus näissä uusissa Carenadoissa. Eipä siinä mitään hyvinhän tuo tuntuu toimivan, tosin tietokoneessa saisi olla enemmän puhtia kuin mitä minun museotekniikassta löytyy. Asetukset ei voi olla tapissa tämän 337:kan kanssa.

Moottorin äänet on komiat kun tulevat tuplana ja ohjaajat ovat erittäin aidon näköisiä. Kaikki muukin on superhienoa, Carenadon tapaan.

Melko vähän olen tällä ollut ilmassa, vasta pari kertaa. Vaikuttaa liukkaalta ja painavalta. Näköjään Carenado tekee nämä uutuuskoneet myös  Fs 2004:selle, he eivät ole menettäneet uskoaan  Fs9:n tulevaisuuteen kuten täällä suomessa monet yrittävät sepittää. Siellä on muuten kolmaskin mielenkiintoinen uutuus tämän 337:kan ja Bonanzan lisäksi.

PerttiLode:
No oletko kokeillut jos se nousee yhdellä moottorilla ilmaan, tuo FSD kone joka mulla on lähtee kentältä nokka ropellin vetämänä
Olen nyt kokeillut myös perärutkulla lähtöä, mutta nopeus ei nouse yli 50 solmua vaikka rata on 2,5 km pitkä.

Ei se uskoa fs9 olemiseen ole vaan uskoa rahan perään, se ei häviä, vähiten ameriikkalaisilta

Navigation

Up one level

Next page

Previous page