Uusin hankintani

<< < (117/175) > >>

Pe7e:

Hei pojat!

Kannattaa aluksi ladata ilmainen IrfanView tästä, jos ei koneelta jo löydy. Tuolla saa kätevästi ja nopeasti pienennettyä kuvat foorumin kokoon. Ja sitten teet kuten Henri sanoi tuossa yläpuolella.

Ilves:
Kiitoxia pojat!
Ettepä ole ylenkazoneet tätä mun toivettani.
Minäpä yritän vielä uudelleen ja siinä kuvassa, jos se nyt onnistuu, niin saatte nähdä sen mun viimeisen töhelyyteni.
Kokeilen tässä vielä, kunhan ehdin.

HRT:

Löysin tämän Fokkerin vähän niinkuin vahingossa. Olin juuri ostanut VirtualColin joulu-alesta Jestreamin ja kun olin sitä rekisteröimässä ja hakemassa security-fileä niin sattumalta huomasin tämän Fokkerin eräästä sivuvalikosta!
Luulin tämän jo poistuneen markkinoilta, kun se hävisi SimMarketista ja VirtualColin nettikaupan etusivuilta. Mahtavatkohan pitää tätä piilossa sen uuden tulevan Versio 3.0:n takia? Näyttäisi muuten olevan yli 50% valmis se uutuus . . .

Oli miten oli mutta tämä Versio 2.0 kiinnosti jo yli vuosi sitten. Yritin sitä silloin saada boxina mutta VirtualColin kauppa sijaitsi semmoisessa maassa josta lähetyskulut olisivat olleet aivan tolkuttomat. Boxiversio oli heillä vielä silloin ohjelmassa. Nyt sain tämän kumminkin ja halvalla! 9-dollaria se oli vielä pari päivää sitten, samoin oli Jestream muttei ole ilmeisesti enään?

Tuossa yläkuvassa olen ensilennolla mutta tuhosin koneen kovassa laskussa. Kone on mielenkiintoisen vaikea ja pitkälle mallinnettu järjestelmiltään, eikä sitä tosiaankaan saa edes käyntiin Ctrl/E yhdistelmällä. Pari tuntia meni opiskellessa käynnistystä ja sen jälkeen tuhosin yhden kontillisen Pratt & Whitneyn potkuriturbiineja lentoonlähtö yrityksissäni! Taisi siinä mennä pari kokonaista konettakin. Pitkään aikaan ei ole ollut niin jännittävää lentää kuin on tällä koneella.

Koneessa tulee myös mukana alla näkyvä animoitu maahenkilöstö. Laukkuja lastataan oikein urakalla. Koneen toisella puolella lentoemäntä heiluttelee kättään avoimessa oviaukossa. Kun maahenkilöstön poistaa, niin kuorma-auto lähtee liikkeelle jne. Opiskeltavaa tämän kanssa riittää. Kone on ilmeisen pitkälle mallinnettu järjetelmiltään. Paljon uutta asiaa, ainakin minulle.

Versio 3.0 julkaistu, SimMaketissa maksaa 8,95€, kävin ostamassa pois kun halvalla sai.

Ilves:
Hei Henri!
Klickasin tota antamaasi linkkiä ja kas kummaa, siellä oli valtava määrä klikattavia lenkkejä valittavana.
Mikä niistä mun pitäis valita?
Nyt onnistuin saamaan kuvan lähtyskuntoon muuten, mutta se on vain liian iso, joten värktygit kuvan pienentänisexi olis tarpeen.

Kivaa lauantai ehtoonta vaan teille kaikille kivoille kavereille!

Pe7e:

Hei Henri!

Tarkoitit varmaan mua, klikkaa vaikka tästä, ja oikeasta reunasta "Download now" (sinisellä pohjalla oleva).

Navigation

Up one level

Next page

Previous page