Uusin hankintani

<< < (13/175) > >>

Kopjaak:
Minäpä hommasin Carenadon C185F Skywagon Bush FSX:n. Luulen, että PNW lisurin kanssa voisi olla aika kiva yhdistelmä.

[ Attachment not found - or removed ]

Wanhis:
Tuommoinen ATR tuli hankittua . . . Eihän minulla oikeastaan ole lupakirjaa tämmöisiin moderneihin matkustajakoneisiin mutta kyllä tämä ilmaan saatiin . . . tämähän on melkein kuin King-Air.

Kävin aamulla yksin salaa kokeilemassa tätä Atr:ää . . . komeat on näkymät ohjaamossa ja nappuloita on niinkuin lentokoneessa . . .

Koelento onnistui hyvin ja alaskin päästiin heti ensi yrittämällä . . . rullailin koneen takaisin asematasolle . . .

PerttiLode:
Jokos sä Jari vieroksuit siitä DC3:sta kun atraimen hankit?

Wanhis:

Jokos sä Jari vieroksuit siitä DC3:sta kun atraimen hankit?

Enhän nyt toki . . . MaamSimin Dc-3 on aivan satumainen . . . minulla vain on luonnostaan semmoinen pahe, että yritän ahmia enemmän mitä pystyn . . . "kohtuuttomuus kaikessa" tyyliin . . . mutta on tässä tuon paheen kanssa jotenkin pärjäilty. Yritän nyt pitää vähän taukoa noiden ostelussa, kunhan ne tilaamani boxit nyt ensin ovat tulleet....

Asensin muuten simuun sellaisen lisäosan tuolta AvsimRus:sista joka lisää koko simuun hienovaraisesti saturaatiota ja jotain muuta. Auringonpaiste on ikäänkuin kirkkaampaa ja simun värimaailma muuttui hienokseltaan.

puijo:

Asensin muuten simuun sellaisen lisäosan tuolta AvsimRus:sista joka lisää koko simuun hienovaraisesti saturaatiota ja jotain muuta. Auringonpaiste on ikäänkuin kirkkaampaa ja simun värimaailma muuttui hienokseltaan.

Muistatko minkäniminen tuo mainitsemasi lisäosa on ? 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page