FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
27.06.17, 19:12

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kuvakaappaukset (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Uusin hankintani
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 45 Reply Print
Author Topic: Uusin hankintani  (Read 125576 times)
Esa Sulanko

Date Registered: 28.06.05

Re: Uusin hankintani
« Reply #600 on: 02.03.13, 17:32 »

Henry Juhantalolle!
Sinulla on tällä sivustolla oikein hieno kuva Super Bugista. Onko se levy, vai file ostos ja toimiiko moitteetta?
Mistäpä sen olet hankkinut?
Mulla, kun on ikävät kokemuxet edellisestä file ostostani. Siinä, kun trottelin otti laskussa tyhjäkäynnille, niin sen teho jäi puoleen väliin, eli siihen, jossa mulla on trottelissa se keskilukitus.
Ohjain on T.Flight Hotas X Thrustmaster.
Tossa FS9:ssä ei vastaavan SuperHornetin kanssa ilmennyt samaa vikaa, vaan se toimi ihan O.K.
Olikohan se sen filen "vahais lapsus"?

M.V.H:                       
Esa    "Emeritus Tribolog"                      

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Henri Juhantila

Date Registered: 18.08.09

« Reply #601 on: 02.03.13, 17:35 »

Henry Juhantalolle!

Jos nyt ihan I:llä kummatkin  Grin

File ostos on. On toiminut ihan hienosti mitä sillä nyt olen vähän lentänyt.

Esa Sulanko

Date Registered: 28.06.05

« Reply #602 on: 02.03.13, 20:53 »

,Heippa Harri!
Niin, mistäpä sen SuperHornetin olet hankkinut?

M.V.H:                       
Esa    "Emeritus Tribolog"                      

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Henri Juhantila

Date Registered: 18.08.09

« Reply #603 on: 02.03.13, 20:57 »

,Heippa Harri!
Niin, mistäpä sen SuperHornetin olet hankkinut?

Jos meinaat minua, niin VRS:n omasta Webbi-kaupasta.

-Henkka

Oskari Pirttisalo

Date Registered: 09.11.10

« Reply #604 on: 02.03.13, 22:34 »

Mulla, kun on ikävät kokemuxet edellisestä file ostostani. Siinä, kun trottelin otti laskussa tyhjäkäynnille, niin sen teho jäi puoleen väliin, eli siihen, jossa mulla on trottelissa se keskilukitus.
Ohjain on T.Flight Hotas X Thrustmaster.

Moro, Esa!

Minulla sama joikkari, kärsin aluksi samasta ongelmasta kuin sinäkin. Nyt ei ole konetta asennettuna, mutta jonkinlainen muistikuva on että ongelma selvisi muuttamalla jotain tiettyä asetusta sieltä VRS:n hornetin Config -ohjelmasta (mikälie onkaan oikealta nimeltään...?). Sain myös apua kun selasin VRS:n foorumeita.

-Osku

Jari Vanhatupa

Date Registered: 27.03.08

« Reply #605 on: 03.03.13, 07:59 »

Latasin tuon ASDG:n readme-fileen (pdf) Simmarketin sivuilta ja ensimmäisellä dokumentin sivulla lukee African Scenery Design Group. Dokumentissa ei ole muuta lähdeviitettä kuin gmail- ja blogspot-osoite (jotka voisivat olle kenen tahansa).

Ei hitto! Ensimmäisenä tuli mieleen että taasko uusi "nigerialaisvedätys"?  Grin

Tokko tuo kuitenkaan siinä tapauksessa olisi päässyt Simmarketin listoille.

Pekka

Rohkea rokan syö! juu . . latasin myös tuon readmen. Joudun turvautumaan englanninkielessä Google kääntäjään joka käänsi tuon aikamoisen sekavasti mutta ei kai tuossa sen kummempaa kuin lähettää kuvia rakennuksesta niin sitten he alkavat työstää mallia?
Ilmeisesti se sitten maksaa tuon eur.12.50 per työ, mikä tuolla SimMarketissa lukee hinnan kohdalla? Latauslinkki valmiiseen työhön salasanoineen tulee sitten ilmeisesti SimMarketin kautta vai . . .?
Mikäli tuo jokseenkin noin toimii, niin ei tuo 12.50 per talo tunnu mitenkään erityiseltä riistolta mikäli työn jälki on samaa tasoa kuin mallikuvissa. Ilmeisesti tekevät samaan hintaan photopohjankin jos kuvia on käytettävissä vai . . ?
 Undecided

Mikael Leinonen

Date Registered: 19.06.07

« Reply #606 on: 10.03.13, 19:05 »

Sorruin sitten tähän  Grin Pelaa yllättävän hyvin  Wink
[ attachment removed / expired ]
Jesperi Lauhio

Date Registered: 12.01.09

« Reply #607 on: 10.03.13, 19:12 »

CS? Miten pelaa? Grin

Happy landings!

Been there, done that: HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Mikael Leinonen

« Reply #608 on: 11.03.13, 09:13 »

CS:hän tuo on.  Kaikenlaista tietoa tästä ollut ilmassa joten päätin ottaa itse selvää.

Yllättävän hyvin pelaa vaikka kovin parjattu tuntuu olevan, ei ole tullut vielä ainakaan eteen mitään ihmeempiä  Wink

Selväähän on ettei tämä varmaan missään vaiheessa yllä PMDG:n 777 tasolle mutta ostetaan sekin sitten kun tulee. Antaa ensiapua tämäkin tähän 777-kuumeeseen  Grin
Jesperi Lauhio

« Reply #609 on: 11.03.13, 09:32 »

Mites kaikki LNAV/VNAV sun muut rosedyyrit? Itellä ainakin toi 757 takkuili aikoinaan ihan järisyttävän paljon...

Happy landings!

Been there, done that: HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Mikael Leinonen

« Reply #610 on: 11.03.13, 10:39 »

On tässä silmänherkkua ainakin kylliksi ja mitä tässä nyt testailin niin VNAV, LNAV toimii ainakin tällä reissulla ihan kelpoisasti.
Bugeja on vielä ja korjausta on tulossa  Wink
Jari Vanhatupa

« Reply #611 on: 02.04.13, 17:05 »

Etsiessäni sopivaa Messerschmittiä hankittavaksi, niin tutustuin näihin Classic Warbirds Desing teamin koneisiin. Koneet vaikuttivat kuvien perusteella todella hienoilta ja päätin kokeilla yhtä heidän tekemistään malleista. Hyvältä tämä vaikuttaa, oikein hyvältä ja todennäköisesti muutkin heidän koneistaan löytävät minun konehalliini.
 Smiley
On kiehtovaa lentää suomessa näillä vanhoilla legendaarisilla sotakoneilla, varsinkin näillä saksalaisilla. Pikkupokana tuli rakenneltua muovimalleja näistä ja samoihin aikoihin sitten luettiin myös Ilmojen korkeajännitystä ja Siivet sarjakuvalehtiä. Nyt sitten päästään "oikeasti" näitä räpläämään ja näillä lentämään.

Ohjaamo on vähintäänkin herkullisen näköinen ja monet nappuloista toimivat. Erilliseen ikkunaan saa myös avautumaan nykyaikaiset radiot ja muut suunnistusvälineet.

Moottoripellit saa avattua jolloin voi sitten ihailla mahtavaa moottoria joka on mallinnettu hyvin pikkutarkasti tyyppikilpineen kaikkineen.

Hyvä ostos . . . eipä muuta kuin pistetään Mersu boxipinoon päällimmäiseksi!  Tongue Tongue

Grin

Mikael Leinonen

« Reply #612 on: 02.04.13, 17:10 »

Hienon näköinen tuo Mersu  thmbup Onpas sulle siunaantunut nuita lisäosia  Cheesy
Jesperi Lauhio

« Reply #613 on: 02.04.13, 18:17 »

Jos mersu kiinnostaa, kannattaa tutustua A2A:n versioon Wink

Happy landings!

Jari Vanhatupa

« Reply #614 on: 02.04.13, 18:32 »

Hienon näköinen tuo Mersu  thmbup Onpas sulle siunaantunut nuita lisäosia  Cheesy

Joo . . onhan noita vuosien varrella kertynyt! Tuomoista lentokone painotteista on nuo hankinnat toistaiseksi olleet. Pienkoneet minua etupäässä kiinnostavat, joten valikoima on sitten tuommoinen pienkone painotteinen. Pääosin siinä on ne parhaat pienkoneet mukana mutta joitain vielä puuttuu. Erikoisempia pienkoneita puuttuu sitten paljonkin.

Sotakoneet kiinnostavat myös kovasti ja varmaankin niitä tulee seuraavaksi hankittua. Aivan pakollisia huippukoneita puuttuu sotakoneista vielä paljon. Matkustajakoneita on melko vähän, koska ne eivät erikoisemmin kiinnosta mutta lähinnä keräilymielessä toki niitä hankin silloin tällöin.

Monia payware-koneita ei saa ostaa boxeina mutta olen sitten itse väsännyt download ostoksista varmuuskopio-boxit niin ne ovat tarvittaessa helposti hyllystä löydettävissä ja näkee heti mitkä koneet on jo hankittu, ettei tule tuplaostoksia.

Jos mersu kiinnostaa, kannattaa tutustua A2A:n versioon

Joo, tiedän tuon. Kokeilin A2A:n P47:kaa mutta A2A on aivan toivottoman raskas nykyiseen tietokoneeseeni. A2A:t hankin sitten joskus kun tietokone päivittyy uudempaan.
 Smiley

Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

« Reply #615 on: 03.04.13, 06:59 »

Se A2A:n Messerschmitt taitaa olla "Eemeli". Suomen ilmavoimilla ei ollut käytössään yhtään sellaista (saksalaisilla kyllä joku Suomessakin). Kaikki olivat "Kustaan" versioita 2 tai 6. "Kustaata" taas FSX-natiivina (payware) ei ole minun tietääkseni vielä tehtykään. No, Jariahan se ei taida liikuttaa, kun lentelee edelleen FS2004:lla. Natiivi FSX-kone taas on tärkeä siksi, että se vie FS2004:sta muunnettua "sekasikiötä" vähemmän (tieto)konetehoja.

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Pertti Lode

Date Registered: 12.01.03

« Reply #616 on: 03.04.13, 09:08 »

Montas metriä toi sun konepino nyt on Jari?
Jari Vanhatupa

« Reply #617 on: 03.04.13, 09:59 »

Montas metriä toi sun konepino nyt on Jari?

Kun kerran kysyit niin pitihän se mitata. Mikäli otan nuo boxit pois tuosta telineestä ja pistän boxi/boxin päälle niin pinon korkeus on 265-cm. Huone jossa nuo ovat on korkeudeltaan 257-cm eli eivät mahdu enään yhteen pinoon! Mielestäni tuo, että ne eivät mahdu yhteen pinoon on hyvä tavoite noin aluksi mikäli näitä päättää ruveta ostelemaan.
 Tongue

Toinen juttu on, että mikäli haluaa korkean pinon niin ei kannata nirsoilla turhia ja ihmetellä onko se kone varmasti hyvä vai ei. Tilaus vaan vetämään, kyllä sen sitten myöhemmin huomaa minkälainen se kone on. Kaikkihan ne on hyviä, kun ne kerran on maksullisia. Mikäli kone tuntuu huonolta, niin et vain ymmärrä sitä juttua eikä se ole koneen tekijätiimin vika.
 Grin

Pekka tuossa valotti hieman Messerschmitt 109 historiaa. Kappas vaan, en ajatellutkaan asiaa tuolta kantilta että tämä "Gustav" oli suomalaisilla käytössä. Pitänee varmaan katsella josko tuohon löytyisi Suomen ilmavoimien maalauksia jostakin.
 Smiley

Pertti Lode

Date Registered: 12.01.03

« Reply #618 on: 03.04.13, 16:25 »

Mulla ei tota pinoa tulisi varmaan edes puolta metriä, ja mulla on vaatimus että sen koneen pitää olla jotain erikoista jos se saa maktaa yli 30€, ja niitä ei ole kuin kolme tähän mennessä ollut, se FDS Pilatus CS Hercules ja MaaM Dc3, loput ovat olleet alemyynnissä tai muuten halpoja, joten tällä vaatimuksella ei niitä kovin nopeaan tahtiin keräänny. Ja silti on koneet jotka ovat olleet alle 25€ niitä parhaimpia Saab Safir ja Cessna Birdogg Sibwing:siltä
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

« Reply #619 on: 04.04.13, 09:08 »

Minulla myös on jokseenkin päinvastainen "strategia" kuin Jarilla ostella näitä payware-osia. Yksinkertaistettuna periaate on se, että payware-lisäosan pitää olla aina sellainen, että vastaavaa ei löydy freewarena (siis havaittavasti parempi kuin paraskaan freeware). Parhaat freewaret taas kelpaavat myös ihan mainiosti. Jos johonkin tarpeesee ei löydy kunnollista, pitää sitten tyytyä tyydyttäviin freeware-lisäosiin. Muut menevät kokeilun jälkeen mappiin ö.

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Pages: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 45 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1