Uusin hankintani

<< < (129/175) > >>

Ilves:
Tota noin!
Kyllä tämä mulle on aika työläs kone.
Ihan käsiajolla lensin sen Kuopiosta Ouluun ja kyllä siinä sai käsin ohjailla.
Menihän se sinne, mutta kyllä siinä sai olla tarkkana. Autopilottikin on, mutta mahtaakohan ollenkaan toimia?
Periaatteessa sillä pitäis saada laitettua pitämään suunta, korkeus ja nopeus, mutta kun kliokkasin sitä suunnan pito hanikkaa, niin konehan alkoi pyrkimään päin helv****ä, joten otin automatiikan pois ja korjasin käsin suunnan. Niihin valodiodeihinkään ei tule näyttöä. Siis jokin on sikäli pielessä.
Manualia ei netistäkän hakemalla löytynyt.

Kyllä mun niin mieleni tekis sitä Super Hornettia, mutta olisko se jo korjattu sen trottel spagin suhteen, että nopeus ei jäis laskussa puoleen väliin, jonnekkin yli komen sadan solmun, siinä vauhdissa tömähtää kone maahan aika rajusti, eikä pysähdy ollenkaan.

Wanhis:

Tuolla toisessa ketjussa Niklas mainitsi tämän MI-8 Ai-helikopterin ja innoistuinkin siitä heti senverran, että se oli pakko ostaa. Tämä on minulla ensimmäinen maksullinen Ai-kone ja täytyy sanoa, että on kyllä hintansa arvoinen. Hieman yli 6-euroa ei ole paljon tämäntason tuotteesta. Tuommoinen summahan menee hetkessä RAY:n peliautomaatteihin kun pelaa "Kulta-Jaskaa"

Paketissa on aivan tolkuttomasti tavaraa:  Mi-8 kopterityyppejä, repaintteja, Afcadeja, plaanjeja, lentopaikkoja ym. Tosin otin toistaiseksi käyttöön vain ne kopterityypit joihin nämä Suomen ilmavoimien maalaukset sopivat.

Tämä kopteri rullaa samoin kuin muutkin Ai-lentokoneet kiitotien päähän odottamaan ja lähtee sitten ilmaan niinkuin kopterin kuuluukin lähteä. Esittelyvideolla tämä laskeutuu myös suoraan helipadeille.

jussi57:
A mist sie ostit???
yst. jussi

Wanhis:

A mist sie ostit???
yst. jussi

Sim-Marketista! Tässä linkk (Fs-2004): http://secure.simmarket.com/utt-ai-traffic-mi-8t-fs2004.phtml

jyrlei01:

Tulihan se hankittua vihdoinkin

Navigation

Up one level

Next page

Previous page