Uusin hankintani

<< < (17/175) > >>

erese:

Paljonkohan tuo Twin Star mahtaa maksaa? Mistä muuten ostit sen?

"Oikeasti" ostamalla kustantaa n. 33 € -> http://secure.simmarket.com/iris-pro-series-diamond-twin-star.phtml.

PerttiLode:

Juu onhan se herttainen . . . Liekö sitten niin, että on parempi kun ukko istuu simun ääressä eikä liihota pitkin maailmaa . . . aina se ukko  istuu siinä samalla tuolilla, eikä siitä tarvitse kummemmin murehtia.
No . . oli miten oli LENTOKONEET senkun lisääntyy . . .  Pitkään olen katsellut tuota Just Flightin markkinoimaa Caravania, joka kylläkin on ilmeisesti Wilcon tuotteita kun siinä mukana tulee Wilcon logoja.
Jokatapauksessa Caravan on FlightStoressa niin halpa, että pitihän se ostaa . . ja ihan kelvollinen Paywarekone tämä kyllä onkin . . päihittää toki simun alkuperäisen Caravanin monilta osin. Esim. äänet ovat selvästi paremmat ym. Ja se boxi . . ah! kunka hieno se se on kun sitä pääsee hypistelemään. Varmaan eräs tyylikkäimpiä, upeine vihkosineen, kuvallisine levyineen, jne.

Tuo me varmaan saadaan nähdä jossain seikkailussa, vai mitä?

Tonih22:

Tuo me varmaan saadaan nähdä jossain seikkailussa, vai mitä?

Juu, ja tuo samainen Caravan on itselläni toiminut loistavasti myös FSX:ssä.
Odottelen tässä itse Carenadolta tuota oikeaa FSX versiota Caravanista.

fly_boy:
Tässä kaksi kuvaa Skysimin Mirage III:sta. Juttua enemmänkin ehkä joskus myöhemmin. Hyvä kone kaikin puolin.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

PerttiLode:

Juu, ja tuo samainen Caravan on itselläni toiminut loistavasti myös FSX:ssä.
Odottelen tässä itse Carenadolta tuota oikeaa FSX versiota Caravanista.

Onko Carenadolla koneet "Top of the Line"   niinkuin saksalaiset sopivasti sanovat

Navigation

Up one level

Next page

Previous page