Lomalentäjille

(1/2) > >>

zetair:
Tere!

Nyt on ongelmaa Rhodoksen suhteen... Lennot sinnepäin alkavat, ja innostuin ostamaan kaupallisen lisäosan! Jostain syystä scenery ei kuitenkaan minulla näytä siltä, miltä pitäisi? Itse lukemattomia kertoja saarella käyneenä ihmettelen sitä, miksei scenery pelitä? Poistin kaikki (asennuksen jälkeen) Kreikkaan liittyvät maisemani. Tuloksena tämä:

[ Attachment not found - or removed ]

Mikä ihmeen asennus voi vielä mättää? Ehkä olen laittanut jotain World/scenery ja World/ texture -kansioihin, mutta mitä?

Jokainen, joka haluaa testaa tätä ongelmaani? Saa tietysti ostamani maiseman itselleen... Kyse ei ole mistään piratismista, vaan ainoastaan siitä että saisin ongelman "lähteen" selville?

Yksityisviestillä voi tätä asiaa kysellä!

T: Mika

lentäjä32:
Miltä puljulta ostit kyseisen scenen?

zetair:
http://www.greekairportsproject.gr/site/index.php?lang=english

Josta siis linkki simmarkettiin.

zetair:

Nyt pahimmat virheet korjaantuivat, kun asensin ilman mukana tulevaa photaria. Eipä toi kyllä silti kovin kaksinen tuotos ole. Readmessa oli kyllä linkkejä freewarephotariin ym... Mutta eivät toimi Täytynee etsiskellä joskus ajan kanssa. No eipähän ole enää veneet kuivalla maalla

zetair:
Nyt vihdoin löysin tuon "Rhodes photoreal" -maiseman. Tämän lisäosan mukana ei tule photaria, mutta se sekoittaa kun kysytään asennusvaihtoehdoissa FS9 default vai photoreal. Readme tulee vasta asennuksen jälkeen nähtäville, joten homma meni miten meni!

Niin tai näin, niin tuo photari on hieno. Jos jollakulla ei sitä ole, niin ehdottomasti lataukseen.

http://forum.greeksim.com/viewtopic.php?f=47&p=741

Tässä muutama otos photarin kera.

Navigation

Up one level

Next page