Realistiset puut FSX:ään?

(1/5) > >>

kummis:
Voisiko joku taitava tehdä FSX:ään realistisemman kokoiset puut? Puiden korkeus ja koko on liian suuri, ja niitä pitäisi pienentää 30-40% kuten on tehty Finntreesissä FS 2004:lle.

Minusta FSX:ssä yksi kaikkein epärealistisimpia asioita on tuo puuston mahdoton korkeus. Sama vaivasi FS 2004:ta vakiona ennen Finntreesiä ja esim. Tinytrees-lisäosia.
Minusta on väärin hämätä simunkäyttäjää sillä, että puut tehdään jättisuuriksi jotta metsä näyttäisi tiheämmältä. Aitoja ilmakuvia paljon tutkineena ja lentokoneesta maisemia katsoneena olen tiukasti tätä mieltä.
FISD:n puolella ei kukaan ole halunnut tai ehtinyt tehdä näitä oikean mittaisia puita X:lle vaikka olen sieltä kysynytkin.

Itse tekisin jos osaisin.

yES

Tonih22:
Olen itse muokannut ja tehnyt realistisemmat puutekstuurit FSX:ään, mutta sitä kokoa en ole liiemmin pienentänyt, eli samalla korkeuksissa taitaa olla ne.

kummis:

Olen itse muokannut ja tehnyt realistisemmat puutekstuurit FSX:ään, mutta sitä kokoa en ole liiemmin pienentänyt, eli samalla korkeuksissa taitaa olla ne.

Hieno juttu Toni!

1. Laita tekemäsi puutekstuurit minulle/muille kokeiltavaksi. Vaikka linkki josta ne voi imuroida.

2. Jos ehdit, niin pienennä niitä ensin noin 35% ja laita tämä(kin) kokeiluun!

Kiitos etukäteen.

yES

Tonih22:

Hieno juttu Toni!

1. Laita tekemäsi puutekstuurit minulle/muille kokeiltavaksi. Vaikka linkki josta ne voi imuroida.

2. Jos ehdit, niin pienennä niitä ensin noin 35% ja laita tämä(kin) kokeiluun!

Kiitos etukäteen.

yES

Tuossapa ne olisi. Osan siis olen päivittänyt niistä kuten palmut yms. Vielä vaatii hieman parantelua, mutta kyllä nuo oletus tekstuurit voittaa ja tietyt lehtipuutkin olen uudelleen tehnyt.
Pitää muokata jossain vaiheessa tuota kokoa, mut kokeilkaa nyt tätä ensimmäistä versiota vielä. Päivitän tuon latauslinkin sitten kun on uutta tarjolla.
http://rapidshare.com/files/383482829/Global.rar

kummis:
Tuo on kait rar-tiedosto. Kuinka sen saa auki/purettua?

Tai voitko Toni laittaa normaalissa muodossa tuon puutiedoston?

yES

Navigation

Up one level

Next page