Miten plaanataan?

<< < (5/8) > >>

Pade:
Quote

Moro!

Jos Ouluun menet niin ei tule. Jos käyt Finnavian sivuilla niin siellä on myös reittikartat niin voit vähän silmitellä.

jukka


Kyllä näitä lentoja tulee näille kotimaahan nyt vähän aikaa ainakin.


Patrick

jukkapalander:
Quote

Tuossas on yksi sellainen reitti joka ei ole käynyt.


EFHK
ANT     
TILDO         
EMLIS         
LUKAT         
DIPAR                   
VAVIX         
MIMLA         
OSTOS         
EFOU   


Patrick


Miksi sinä olet tuollaisen reitin sieltä ottanut kun se antaa ko. reitillä fiksun reitin kun laittaa ne raksit kaikkiin ruutuihin niinkuin jo monta kertaa aikasemmin sanoinkin...

Tälläinen löytyy silloin: ANT UM854 OSTOS

EDIT. Ethän katso vaan väärästä kohtaa sitä reittiä? Nuo ovat pelkät reittipisteet ko. reitille. Kun katsot alemmaks ni julkaisumuodossa oleva reitti näkyy siellä.

Pade:
Quote


EDIT. Ethän katso vaan väärästä kohtaa sitä reittiä? Nuo ovat pelkät reittipisteet ko. reitille. Kun katsot alemmaks ni julkaisumuodossa oleva reitti näkyy siellä.


Olen aiemmin katsonut väärää kohtaa, mutta nyt löysin sen oikean reitin. Nyt tulee se reitti mitä sinäkän laitoit.


Patrick

flykarppa:
Ohessa EFUT-EFOU


ID      FREQ   TRK   DIST   Coords                       Name/Remarks
EFUT             0      0   N60°53'47.00" E026°56'17.00" UTTI
DEKOP           38     14   N61°04'03.00" E027°16'42.00" DEKOP
AMEVA            2     23   N61°26'18.00" E027°23'37.00" AMEVA
TULTI            2     15   N61°41'08.00" E027°28'20.00" TULTI
GUBLA            2     22   N62°03'12.00" E027°35'28.00" GUBLA
ELMAK            2     23   N62°26'17.00" E027°43'09.00" ELMAK
NUNVA          358      5   N62°31'17.00" E027°44'00.00" NUNVA
VEH     113    358     28   N62°58'47.17" E027°48'49.84" VEHKAA
APROV          350     24   N63°22'41.00" E027°46'01.00" APROV
MAXAN          350     22   N63°45'04.00" E027°43'19.00" MAXAN
TOSLO          350     16   N64°00'55.00" E027°41'22.00" TOSLO
KNI     114.9  350     16   N64°16'57.13" E027°39'20.79" KAINUU
TIGLU          297     20   N64°28'21.00" E027°00'27.00" TIGLU
SOPRI          297     22   N64°40'14.00" E026°18'43.00" SOPRI
EFOU           296     29   N64°55'45.00" E025°21'20.00" OULU


Tracks are magnetic, distances are in nautical miles.
--------------------------------------------------------------------------------
 EFUT DCT DEKOP UT83 VEH UM6 SOPRI STAR EFOU
--------------------------------------------------------------------------------
RAD/CDR restriction analysis:
Route segment Rest. type Details Exclude?
UM6 OUK-VEH CDR  Time: CDR1:H24 Level: CDR1:FL285 to FL660 --> mitä tarkoittaa??

--> kun laittaa täpän ja rerouttaa niin reitti muuttuu siedettävän oloiseksi eli

ID      FREQ   TRK   DIST   Coords                       Name/Remarks
EFUT             0      0   N60°53'47.00" E026°56'17.00" UTTI
LNE     112.3  333     99   N62°25'14.83" E025°37'24.03" LUONET
PELAK          357     20   N62°44'51.00" E025°39'37.00" PELAK
USOPI          357     13   N62°57'21.00" E025°41'03.00" USOPI
UTUNU          357     47   N63°44'15.00" E025°46'37.00" UTUNU
IPLOT          346     43   N64°26'23.00" E025°32'09.00" IPLOT
EFOU           345     30   N64°55'45.00" E025°21'20.00" OULU


Tracks are magnetic, distances are in nautical miles.
--------------------------------------------------------------------------------
 EFUT DCT LNE UM857 IPLOT STAR EFOU
--------------------------------------------------------------------------------
RAD/CDR restriction analysis:
Route segment Rest. type Details Exclude?
No restrictions found.


jari

macklin:
Moro!
Tarkoittaa että UM6 CDR1:24HR eli UM6 on ehdollinen tosin vasta VEH eteenpäin ja nämä ehdolliset/rajoitteiset reitit on merkitty suomen reittikartoissa vihreällä. Nämä ovat juuri niitä reittejä jotka aiheuttavat ongelmia kun yrittää saada plaania läpi esim. Eurocontrollissa tai VRoutessa. Euroopassa taas rajoitukset yleisimmin koskevat lähtö/tulokenttää tai lentopintoja. En tiedä miten nämä IRL hoidetaan mutta simussa ainoa tapa on kiertää nämä rajoitukset tekemällä plaanit käsin. Ehdollisia on muistaakseni 3 eri tyyppiä eli CDR1 CDR2 ja CDR3. FSRoute kyllä kertoo mikä on vialla kuten nyt tässä sinun reitissäsi.

jukka

Navigation

Up one level

Next page

Previous page