Pieleen meni . .

<< < (9/12) > >>

moosefouga:
FSX:n FinlandX.ssä jää ainaskin pettää reunalla ja jäätymisen rajamailla jopa pienkonetta. Nyt ei kuvasarjassani ole kuitenkaan siitä kysymys. Lentelin vain huvikseni FS 2004.llä ja kuvat kertokoot puolestaan.

[ Attachment not found - or removed ]

Savu tulee piipun pielestä.  ( Toimiiko korjaus samalla ohjelmalla kuin koneet saatiin leijumasta kentällä maahan!?)

Kolin maston "pielestä".

Kansallismaisemaa.

EFLN

Ja mitä kokemattomuutta, näin kun alkaa olla kiitotiellä pitoa.

"Lapakauppaan tuli lähtö". Viisaammat kertokoot puun, silumiinin ym. lapa-aineen käyttäytymisestä tilanteessa kuin tilanteessa eli milloin menee ässälle ja milloin ei?

No niin on nokka ruvella -siitä huolimatta-

Lento jatkukoon

mmniemi:

"Lapakauppaan tuli lähtö". Viisaammat kertokoot puun, silumiinin ym. lapa-aineen käyttäytymisestä tilanteessa kuin tilanteessa eli milloin menee ässälle ja milloin ei?

Kyllä se niin on, että metallipotkuri taitaa yleisimmin vääntyä, kun taas puuhuiska menee säpäleiksi kyllä aina. Mutta miten sinä tuon säpälöitymisen sait aikaan simussa? Vaiko photoshopissa?

Näin se aika kultaa muistot. En ollut tunnistaa omaa tuotosta noista kuvista, vaan tuosta potkurista ihmettelin, miten olet saanut FSX:n Maulen FS9:iin

tjh80:

Näin se aika kultaa muistot. En ollut tunnistaa omaa tuotosta noista kuvista, vaan tuosta potkurista ihmettelin, miten olet saanut FSX:n Maulen FS9:iin

Mulla tuo teikäläisen tekele on myös asennettuna FSX:lle, toimii hyvin siinäkin. Tietysti nuo läpinäkyvät alueet vaati pientä sovittamista.

mmniemi:

Mulla tuo teikäläisen tekele on myös asennettuna FSX:lle, toimii hyvin siinäkin. Tietysti nuo läpinäkyvät alueet vaati pientä sovittamista.

Mutta Sepollahan tuo on ihan normaalisti FS9:ssä, mutta mites tuo potkurijuttu noin toimii? Eli menee kappaleiksi lavat. En minä tuollaista muista...

Pe7e:

Mutta Sepollahan tuo on ihan normaalisti FS9:ssä, mutta mites tuo potkurijuttu noin toimii? Eli menee kappaleiksi lavat. En minä tuollaista muista...

Shopattuhan tuo on! Ainakin minusta näyttää, että tuossa alimman lavan kohdalla näkyisi pieniä jälkiä kloonityökalusta vaimikäsenyton...?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page