Aloittelijan jorinoita....again.

<< < (4/4)

erese:

Jahas sitä hiivitään kutoseen täällä siviliilissäkin    Joo, mulla prakas mikrofooni yllättäin ja jouduin tekstitittämään. Toki kuulin kyllä lennonjohtoa, mutta kyllä se aika syvältä toi naputtelu on, kun pitäs vielä lentää konettakin korvantakuset märkänä.  Tosta tilttaamisesta, niin mulla se on tapahtunut vähän kuten sullakin, Juuri kuin vapautan kiitotien, nii se on moro ja sama juttu kun tänään lähdin 127:lta 22R:lle. ZG:n kohdalla tai jo ennenkin, ruutu pimeni . Pojat ehdottivat hesan photonskenen poisto. Sitä pitää kokeilla seuraavaksi. 

Joo , satuin lähtemään hieman myöhemmin liikkeelle joten kyllä sait etumatkaa aikatavalla    Joo, ei se kovin mukavata ole naputella niitä viestejä ja lennellä samaan aikaan.

Täytyisi keksiä tuohon tilttailemiseen jotain , mullakin pimenee simu samoilla paikkeilla tuo kuin sinullakin, auttaisiko photoskenen poisto sitten 

B-7-5-7:
Kyllähän sulla ihan hyvin tuntuu nuo lentojutut menevän. Sen vähän perusteella mitä oon sua johtanu niin ihan hyvinhän tuo menee

Jape:
Onhan se mukava saada myönteistä palautetta, kiitosta vaan    Kokemusta kun tulee, niin homma paranee vaan ja tulee sitä sujuvuuttakin ilmoituksiin...jne. Kun olen ivaen kautta kuunnellut ja katsellut ivacista muiden seikkailuja (esim. EHAM:ssa tai EGLL:llä), niin ei tässä voi itseään hirveästi hävetä. Yleisimmät virheet ovat olleet kuokan asettaminen, väärin ymmärrykset tai jakson vaihtamisen hitaus. Eli lähes samoja mitä itselläkin on ollut ja varmaan vieläkin on. Sitä kun on niin helppo nähdä sivusta toisten virheitä...vähän niin kuin kaikessa elämään liittyvässäkin. Onneksi tällä on pääsääntöisesti fiksua porukkaa, asioita nähdään vähän laajemminkin.  Sanottakoon nyt tässä, että ei minusta varmaan ihan pro-tason operoitsijaa tule, mutta hyvä saattaa kuitenkin jonain päivä tulla. Tarinoitakin pitäisi kuvineen jossain vaiheessa virkata, mutta en tee mitään - tässä noustaan EFHK:lta ja pinnoilla näytetään muutamia kuvakulmia sahanlaitaisesta koneestani ja laskeudutaan määränpään ...jne. No...sahanlaidat saattavat jäädä, mutta kompensoidaan ne tarinan sisällöllä. 

Navigation

Up one level

Previous page