Strobo, Beacon, Nav jne valoefektien koon muuttaminen?

(1/1)

Tonih22:
Moi

Eli tuossa olisi tarkoitus muutamassa koneessa vanhemmassa sellaisessa saada nuo strobo yms efectien koko pienemmäksi.
Tässä esim DF Archer II.

Mitenkäs se onnistuu tuon koon muuttaminen, riittääkö joidenkin arvojen muuttaminen efecti tiedostoissa vai mikä?

[ Attachment not found - or removed ]

hepis:
Liekö halo.bmp-tiedostolla jotain tekoa noiden kanssa? Tuntuu nimittäin sitä muuttamalla tehdyt kiitotievalomuokkaukset vaikuttavan myös lentokoneiden valoihin.

Eli voisi kokeilla pienentää valon kuvaa tuossa tiedostossa ja sitten skaalata kenttien valot vastaavasti isommiksi niillä arvoilla fs9.cfg:ssä. FSX:stä en tiedä.

Scale-parametrejä löytyy myös noista efektitiedostoista ja myöskin käytetyn tekstuuritiedoston nimi, joten halo.bmp:stä voi tehdä toisella nimellä kopion ja muokata sitä ja vaihtaa nimi vastaavaan *.fx-tiedostoon. Silloin pitäisi myös pysyä kenttien valot ennallaan.

mmniemi:
Quote

Liekö halo.bmp-tiedostolla jotain tekoa noiden kanssa? Tuntuu nimittäin sitä muuttamalla tehdyt kiitotievalomuokkaukset vaikuttavan myös lentokoneiden valoihin.

Eli voisi kokeilla pienentää valon kuvaa tuossa tiedostossa ja sitten skaalata kenttien valot vastaavasti isommiksi niillä arvoilla fs9.cfg:ssä. FSX:stä en tiedä.

Scale-parametrejä löytyy myös noista efektitiedostoista ja myöskin käytetyn tekstuuritiedoston nimi, joten halo.bmp:stä voi tehdä toisella nimellä kopion ja muokata sitä ja vaihtaa nimi vastaavaan *.fx-tiedostoon. Silloin pitäisi myös pysyä kenttien valot ennallaan.


Nimenomaan niillä efektitiedoston scale-arvoilla pelaamalla vaikutetaan siihen valon kokoon, ja kaikkeen muuhunkin. Olikohan se nyt Special Effects SDK tjsp, missä noi jutut on selitetty? Tekstuuria ronkkimalla lopputulos ei ole välttämättä halutunlainen. Jos pienentää sen pisteen vaikka puoleen, voi se valopiste alkaa näyttämään typerältä simussa pienentyneen resoluution vuoksi...

Navigation

Up one level