777-300ER kokkariprojekti

<< < (25/46) > >>

ametlib:
Hienolthan tuo kokoonpano näyttää. Olen joskus pohtinut näitä kokkariprojektin tekijöitä eli mitä sitten, kun se viimein valmistuu? Tuleeko tyhjyys tilalle ja jaksaako itse simuilu enää innostaa vai jääkö hieno tuote jonnekkin pölyttymään? Tiedän toki, että kerhoilla nuo ovat aktiivisessa käytössä, mutta ajettelin lähinnä yksinäistä puurtajaa ja kaikki kunnia heille, sillä näin pelkän Yoken ja polkimien takaa katseltuna nuo näyttävät enemmän kuin kadehtittavilta kokonaisuuksilta ja varmasti jokainen simuilija tuollaisen haluaisi - kaikki eivät vain siihen kykene.

Toivottavasti kuvia seuraa jatkossakin, sillä on todella mielenkiintoista seurata näiden projektien etenemistä  

Makoy:
Hmmm, korvaiskohan kotivakuutus tuollaista   

Nää kokkariprojektit elää varmaan aina. Sitten kun on saanut "valmiiksi", niin voi alkaa päivittelemään parempaa visuaalia, tehokkaampaa konetta, ehkä simuohjelman vaihtoa tai kaikkea muuta pienempää näpertelyä. En mä usko että ainakaan mua tuo lentely alkaa kyllästyttää ja simu pölyyntymään, mutta varmaan se tietysti ajan mittaan vähenee.

t-Marco

Transisto:
Ei nää tunnu lopullisesti valmistuvan koskaan ja toisaalta ihan hyvä niin.
Aina löytyy varmasti jotain parannettavaa ja eteenpäin kehitettävää. Täytyy muistaa myös, että samalla, kun simulaattoriprojekti etenee, myös ympärillä oleva maailma muuttuu ja saatavilla olevat ohjelmistot ja elektroniikka tuovat uusia mahdollisuuksia.

Näin esim. meillä. Moni 6 vuotta sitten vain haaveena ollut sovellus tai komponentti voi olla suoraan tilattavissa netistä tai rakentajan toteutettavissa. Hyvä esimerkki on meille kevään aikana valmistuva force feedback -laite.
Tämän sanottuani on myös hyvä muistaa miksi laitetta on alunperin alettu rakentaa, eli varsinaisen lentämisen takia. Laite tulisi olla projektin edetessä myös mahdollisimman paljon käytettävissä samaan aikaan.

Makoy:
Tillereitten päivitystä. Vuoleskelin eilen puikulanupit puusta ja tänään maalia pintaan. Huomasin vaan myöhemmin, että nuohan olis pitänytkin olla tumman ruskeat    No, ei auta kun maalata uudelleen.

Pade:
Hienoa jälkeä on Marco

Navigation

Up one level

Next page

Previous page