777-300ER kokkariprojekti

<< < (33/46) > >>

Makoy:
Oon tässä jatkanu tuota MCP:tä eteenpäin, muutama piuha tuli liitettyä ja juotettua.

Näitä luulin helpommiksi kun ovat, pientä näpertelyä 

Ledinauhat kiinni.

Piuhojen tinailua IDE-liittimeen. MCP:n saa kätevästi irti masterin piuhasta

Segmenttien, encodereiden ja kytkimien testailua.

Taustavalon testausta.

Sais vaan niitä ledejä, niin homma jatkuis taas.

East:
  Jaksaa, jaksaa! 

Makoy:
 Joo  Mulla olis sellainen idea, et tekisin tolle MCP:lle kotelon jonne sopii kaksi masteria sisälle. Kotelossa on sitten omat  liitännät kummallekkin efikselle ja mipille. Noi efikset vie yhden masterin inputit. MCP/ select paneelilta jää joku 20 inputtia jäljelle, jotka sitten käyttäisin MIP:iin. Tolleen sais aika siistin paketin.

Makoy:
Jaahas, taisin perjantaina polttaa servokortin, tökkäsin vahingossa toisen servon groundin ja +5 väärin päin. Nyt ei windows nää enää korttia  Eli autothrottle ei valmistunutkaan tänä viikonloppuna    Eipä siinä mitään, eilen meni sit FS-koneen näyttis paskaksi, se temppuili jo tossa aiemminkin. Nyt olis hakusessa tehokkain S-videoliitännällä oleva Geforce näyttis, onkohan nuo 200 sarjan näyttikset viimeisiä tuolla liitännällä? Joku 240 GTX tai sinne päin? Katastrofi viikonloppu, uskaltaakohan tässä alkaa mitään värkkäilemään, vai pitäskö mennä koko päiväks peiton alle?

East:

Jaahas, taisin perjantaina polttaa servokortin, tökkäsin vahingossa toisen servon groundin ja +5 väärin päin.

Sama kävi minulle kesällä, jos OC:n kortista on kyse. Kortti kyllä näkyy USB-laitteena samalla tavalla kuin ennenkin muttei inahdakaan. Googlettamalla löytyi mahdollinen ongelma, eli yksi vastus ehkä kärähtänyt ja sen vaihtamalla saattaisi ongelma ratketa: kuvalinkki.

Tosin yleismittarin mukaan tuo vastus toimii kuten pitää, eli jotain muuta sieltä taisi palaa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page