Missä on Zei Zei ?

<< < (29/40) > >>

Juhak:
Poliisi ihmettelee uutisointia Järvilehdon turmasta

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011012413059997_uu.shtml

Ihmettelen kovasti, mistä Ilta-Sanomat on moisen tekstin ottanut. Poliisi epäilee kaikenlaista.

TOC:

Poliisi ihmettelee uutisointia Järvilehdon turmasta

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011012413059997_uu.shtml

Ihmettelen kovasti, mistä Ilta-Sanomat on moisen tekstin ottanut. Poliisi epäilee kaikenlaista.

Kohta on oikeuslaitos tarpeeton,nopeutuisi homma huomattavasti kun saisi poliisi tuomita "syyllisen"

Mitään ihmettelemistä vuodoissa ei ole,poliisit myyvät tietoa lehdistölle. 

Tape:

JJ:n ei kannata muistaa mitään ennenkuin sormenjäljet tai muuta vastaavaa paidanriekaletta löytyy kaasukahvasta, eiköhän lakimiehensäkin ole sen jo evästänyt.
Tästä toki kirjoitellaan vielä pitkän aikaa.

Näyttääkö tilanne nyt siltä että kuitenkin oikea syyllinen joutuu syytteeseen. Eikö kuitenkaan miljardilakimiehenkään ego riittänyt vaimentamaan asiaa tai edes jokaista polliisia. Joku polliisi lienee nostanut summan rahnaa iltapuluilta. Hyvä niin..

Luulen että normitallaajille joihin itsekin luulen kuuluvani, asia on ollut selvä siitä asti kun veneen raadon näki. Tasapuolista jos lopputulos tulisi olemaan oikeudenmukainen.

Hämmästyttää kun ei edes DNA:ta saada veneestä, joku toinen suomipoika saadessaan veneen ratin kylkiluidensa väliin olisi jo kai räkässyt sen verran ettei mukamas tarvitsisi arpoa kenen sormenjäljet on ratissa ja kenen sen takana.

Julkimotapauksissa, ainakin suomessa, tarvii.

-  -

TOC:

Näyttääkö tilanne nyt siltä että kuitenkin oikea syyllinen joutuu syytteeseen. Eikö kuitenkaan miljardilakimiehenkään ego riittänyt vaimentamaan asiaa tai edes jokaista polliisia. Joku polliisi lienee nostanut summan rahnaa iltapuluilta. Hyvä niin..

Luulen että normitallaajille joihin itsekin luulen kuuluvani, asia on ollut selvä siitä asti kun veneen raadon näki. Tasapuolista jos lopputulos tulisi olemaan oikeudenmukainen.

Hämmästyttää kun ei edes DNA:ta saada veneestä, joku toinen suomipoika saadessaan veneen ratin kylkiluidensa väliin olisi jo kai räkässyt sen verran ettei mukamas tarvitsisi arpoa kenen sormenjäljet on ratissa ja kenen sen takana.

Julkimotapauksissa, ainakin suomessa, tarvii.

-  -

Hmm,mielenkiintoista,mikä on oikeä syyllinen.

Kandee jokaisen ajatella että olis itse tämän nk oikean syyllisen housuissa.Joko ei muistaisi tapahtumista mitään,tai muistaisi että kaveri ohjasi.

On oltava todella vittumainen mies tämä zei....Miksi,siksikö kun on rahaa vai..?

Näitä oikeita syyllisiähän etsittiin ennenmuinoon vähän toisilla menetelmillä.Menetelmät käytössä etelämpänä edelleenkin,toimiiko en tiedä mutta syyllisiä löytyy.

Oli muuten vastaavat menetelmät käytössä suomessa vielä -70 luvullakin.

Tape:

Siis mitä? Väite perustuu vain ja ainoastaan indisioihin.

Ymmärräthän sä, että sinun näkemyksesi mukaan ihminen on syyllinen ennen kuin on toisin todistettu? Suomessa onneksi edelleen on oikeusjärjestelmä, joka tuomitakseen jonkun tarvitsee konkreettisia todisteita. Vähempää vaatiminen on haikailua noitavainojen aikaan.

Ymmärrän. Tämä on keskustelupalsta, ei laki.

Indisio on se että kuolleen puolella on veneessä aukko ja sillassa kolhu, hengissä olevan puolella on veneessä ratti, ei siihen sivistyssanoja tarvittaisi.

Yhä väitän että normikansalainen olisi tuomittu samantien ja istuisi jo linnassa, DNA olisi löytynyt. Nyt ei, rahalla saa mutta jos hevonenkin pettää, mitäs sitten ?.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page