FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
25.07.17, 10:44

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Missä on Zei Zei ?
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10 Reply Print
Author Topic: Missä on Zei Zei ?  (Read 39143 times)
Sami Virkkula

Date Registered: 19.04.04

Re: Missä on Zei Zei ?
« Reply #20 on: 21.06.10, 17:04 »

JJ:llä on kylkiluut päreinä ja sisäelimissä vammoja.
taitaa kaveri olla vielä koneessa kiinni. 

Meinaatko että kaveri joka tarvii konetta elääkseen kävelee hakemaan apua ja puhaltaa poliisin mittariin kunnon lukemat? Minä en usko mutta ei se ihan kondiksessa ole.

Vesa: Minä olen taas Juhan kanssa samaa mieltä että koko ketjun avaus on vastoin foorumin sääntöjä

Viestien otsikointi

Muista otsikoida uusi aloittamasi viestiketju asianmukaisesti. Hyvän otsikon tulee kuvastaa itse aiheen sisältöä, ja sen perusteella muut käyttäjät päättävät josko he avaavat koko viestin. Älä myöskään "huuda" otsikoissa, eli älä kirjoita kokonaan isoilla kirjaimilla.

Hyviä otsikoita:

* "Formula 1 -keskustelua"
    * "Mitä harrastat?"

Huonoja otsikoita:

* "Apua!!!"
    * "Kyssäri"

Viestien sisältö

* Ennen kuin kirjoitat viestin, mieti hetki sen sisältöä. Älä kirjoita viestiä, jos et keksi siihen mitään sisältöä.

ja Jaska voi sit jättää nämä "suu kiinni" -pojuttelut väliin ja kertoa mitä tietää kun oikein kehuit tietäväsi enemmän Wink
Juha Klemettinen

Date Registered: 14.04.04

« Reply #21 on: 21.06.10, 17:11 »

Sea Ray 210 Fission. Tupla-pulpetti. Toinen paapuurissa ja ohjaus styyrpuurin puolelle. Kävellään läpi keskeltä.

Kiitos tiedosta! Eli tällainen vene: http://www.searay.com/Page.aspx/pageId/10232/pmid/140235/210-Fission.aspx
Nyt on paljon helpompi hahmottaa millainen vene on kyseessä, JJ:n vene kun on niin romuna, että vaikea saada kuvaa veneen yksityiskohdista.
Juha

**Jos siinä on tähtimoottori sen täytyy lentää**
Topi Falkenberg

Date Registered: 12.12.08

« Reply #22 on: 21.06.10, 18:26 »

JJ:llä on kylkiluut päreinä ja sisäelimissä vammoja.
taitaa kaveri olla vielä koneessa kiinni. 

Katkennneet kylkiluut ja ilmarinta ovat kyllä kivuliaita, mutta tästä harkitsemattomasta tempusta jää herralle kannettavaksi sellainen elinikäinen henkinenvamma ettei sen kanssa varmastikaan ole helppoa elää. Sympaattisen tuntuinen kaverihan tämä Zei Zei on ollut, miehen loppuelämä on nyt sitten pilalla, ei käy sääliminen kun on itse aiheutettua. Kova hinta kuitenkin hetken ajattelemattomuudesta.

Taitaa mennä samalla duunipaikkakin formulakommentaattorina?

topi
Juha Lampi

Date Registered: 10.10.07

« Reply #23 on: 21.06.10, 18:34 »

Sääliä ja myötätuntoa voi ja ehdottomasti kannattaa jakaa töpeksineellekin. Uskokaa asiantuntijaa, joka on ollut sitä sekä antamassa sekä saamassa Smiley

Aikanaan epäilämättä tulee selko siitä, kuka sanoi: "My boat..."
Tonih22
Former member
« Reply #24 on: 21.06.10, 18:45 »

Saahan sitä immeisten ilmoilla näyttää fiksun kaverin oloista, mutta omissa oloissaan sitä voi olla petollisempi.
Kaksnaamaisuus ei ole mikään uusi asia tässä maailmassa. Angry
Markku Helin

Date Registered: 24.02.06

« Reply #25 on: 21.06.10, 18:49 »

Ainako pitää pelleillä? Undecided

Markku Helin
Tonih22
Former member
« Reply #26 on: 21.06.10, 19:07 »

Ainako pitää pelleillä? Undecided
Niimpä, tähän sopii vaan toivoa että muilla ei jää ne aivot sinne narikkaan. Undecided
Juha-Matti Keränen

Date Registered: 23.08.05

« Reply #27 on: 21.06.10, 19:31 »

Katkennneet kylkiluut ja ilmarinta ovat kyllä kivuliaita, mutta tästä harkitsemattomasta tempusta jää herralle kannettavaksi sellainen elinikäinen henkinenvamma ettei sen kanssa varmastikaan ole helppoa elää. Sympaattisen tuntuinen kaverihan tämä Zei Zei on ollut, miehen loppuelämä on nyt sitten pilalla, ei käy sääliminen kun on itse aiheutettua. Kova hinta kuitenkin hetken ajattelemattomuudesta.

Taitaa mennä samalla duunipaikkakin formulakommentaattorina?

topi

Tuota noin, onkos Järvilehto jo todettu syylliseksi tapahtuneeseen vai mistähän moinen kommentti nyt tähän väliin? Iltapäivälehtien (sen mitä olen ehtinyt lukea) mukaan miestä ei olla oikein edes kuultu vielä tapahtuneesta.

...good luck !
Arne Wallen

Date Registered: 23.08.06

« Reply #28 on: 21.06.10, 19:44 »

Meinaatko että kaveri joka tarvii konetta elääkseen kävelee hakemaan apua ja puhaltaa poliisin mittariin kunnon lukemat? Minä en usko mutta ei se ihan kondiksessa ole.

Vesa: Minä olen taas Juhan kanssa samaa mieltä että koko ketjun avaus on vastoin foorumin sääntöjä

ja Jaska voi sit jättää nämä "suu kiinni" -pojuttelut väliin ja kertoa mitä tietää kun oikein kehuit tietäväsi enemmän Wink

Voin Sami vakuuttaa sinulle, tuntematta tätä tapausta mitenkään, ihminen joka on vaikeasti loukkaantunut tai haavoittunut pystyy toimimaan sokissa yllättävän pitkään ja hyvin vaikkakin jatkohoito sitten vaatiikin leikkauksia ja koneita.
Usko vaan sanoo tohtori Sokki.

2f.1  Muistattehan Sir Thomas Sopwith.Olen lihaa syövä hetero, ja ylpeä siitä.
Rangerit kunniaan.
Kari Vaittinen

Date Registered: 19.08.07

« Reply #29 on: 21.06.10, 20:17 »

Missä on JJ ? Shocked

Valitettava onnettomuus. Vaikka julkisesti on epäilty alkoholin olleen siinä osasyynä. Etenkin kun siinä on menetetty ihmishenki ja ilmeisen turhaan.

Hyvä kysymys sinänsä ... ihmiset tuppaa joskus katoamaan kun oikein kaivataan. Eikös piilosta löytynyttä koputeta olalle ja kiekaista HIPPA! Grin
Juha Klemettinen

Date Registered: 14.04.04

« Reply #30 on: 22.06.10, 04:11 »

Tänä aamuna uutisoidaan näin: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062211901414_uu.shtml

Todennäköistä on, että veneen kuljettaja on jäänyt henkiin. Uutisessa ei tosin suoraan sanota onko tämä poliisin mielipide, vai toimituksen johtopäätös. Mutta eiköhän tämä asia selviä tutkinnan aikana. Järvilehto kyllä pilasi monen ihmisen elämän, joko luovuttamalla veneen päihtyneelle, tai ajamalla itse veneen juovuksissa siltaa päin  Undecided
Juha
« Last Edit: 22.06.10, 04:37 by Juha Klemettinen »

**Jos siinä on tähtimoottori sen täytyy lentää**
Markku Helin

Date Registered: 24.02.06

« Reply #31 on: 22.06.10, 04:25 »

Nyt ei ollut ns.juopon tuuria Grin
« Last Edit: 22.06.10, 04:34 by Markku Helin »

Markku Helin
Sami Virkkula

Date Registered: 19.04.04

« Reply #32 on: 22.06.10, 05:08 »

Voin Sami vakuuttaa sinulle, tuntematta tätä tapausta mitenkään, ihminen joka on vaikeasti loukkaantunut tai haavoittunut pystyy toimimaan sokissa yllättävän pitkään ja hyvin vaikkakin jatkohoito sitten vaatiikin leikkauksia ja koneita.
Usko vaan sanoo tohtori Sokki.

Mä tiedän miten shokkinen henkilö toimii mutta henkilö joka tarvii konetta elääkseen ei puhalla pilliin, eikä poliisi sitä edes tarjoa.

Nyt ei ollut ns.juopon tuuria Grin

Entäs jos se kuollut oli selvempi kuin JJ, niin eikös silloin ole juopon tuuria?  Wink
Topi Falkenberg

« Reply #33 on: 22.06.10, 06:45 »

Tuota noin, onkos Järvilehto jo todettu syylliseksi tapahtuneeseen vai mistähän moinen kommentti nyt tähän väliin? Iltapäivälehtien (sen mitä olen ehtinyt lukea) mukaan miestä ei olla oikein edes kuultu vielä tapahtuneesta.

Juha Klemettinen ehtikin jo vastata syyllisyyskysymykseen. Kysymys on enää siitä kuinka syyllinen hän on, jos tunnustaa niin tulee kovemman mukaan, jos ei niin voi päästä vähemmällä. Enkä minä tuomitse, totesin vain ettei Zei Zein elämä enää palaa ennalleen -on aikanaan luettava tuomio mikä hyvänsä.

topi
Topi Falkenberg

« Reply #34 on: 22.06.10, 07:12 »

Mä tiedän miten shokkinen henkilö toimii mutta henkilö joka tarvii konetta elääkseen ei puhalla pilliin, eikä poliisi sitä edes tarjoa.

Jos katkenneet kylkiluut ovat aiheuttaneet ilmarinnan niin ei se estä pilliin puhaltamista, mutta imukoneeseen siitä kyllä muutamaksi päiväksi joutuu.

topi
Kiwipilot
Former member
« Reply #35 on: 22.06.10, 07:20 »

Höpsistä. Kaveri ajoi viisitoista vuotta sitten mopolla pikajunan eteen: maksa repesi, avomurtuma reisiluuhun ja molempiin sääriin. Yksi muistikuva oli se, kuinka poliisi tunkin pillin suuhun juuri ennen nostoa ambulanssiin.
Markku Vierelä

Date Registered: 23.08.05

« Reply #36 on: 22.06.10, 08:07 »

Minä taas tiedän, että teholle joutunut moottoripyöräonnettomuuden uhri puhallutettiin onnettomuuspaikalla.  Ajoin kyseisen pyörän perässä ja näin kaadosta alkaen kaiken.
Toinen tapaus oli nokkakolari Kemissa, viime talvelta. Tuolloin olin ekana paikalla ja Poliisit puhallutti heti molemmat kuljettajat. Toinen kuljettaja vietiin teholle.
Tietenkin puhallutus edellyttää, että puhallutettavat ovat tajuissaan.

Caravaanari on kaikkien kaveri.
Kimmo Kyle

Date Registered: 12.09.02

« Reply #37 on: 22.06.10, 11:16 »

Kuka väitti että tarvii konetta elääkseen?
Jukka Takamaa

Date Registered: 12.06.07

« Reply #38 on: 22.06.10, 13:37 »

Eikös tämä missä on Zei Zei tarkoita Kyllösen selostuksia maikkarilla, kun etsi katseellaan J.Järvilehdon formulaa ruudusta ? Tuskin JJ vastuuta pakoilee jos sen hetki tulee.
« Last Edit: 23.06.10, 16:27 by Jukka Takamaa »

Compact and eco friendly sports airplane design:http://max3fan.blogspot.com
Arne Wallen

Date Registered: 23.08.06

« Reply #39 on: 22.06.10, 14:04 »

Entäs jos se kuollut oli selvempi kuin JJ, niin eikös silloin ole juopon tuuria?  Wink

Väitän tuon lausuman perusteella ettet tiedä vaikka voi siltä tuntua joskus.

2f.1  Muistattehan Sir Thomas Sopwith.Olen lihaa syövä hetero, ja ylpeä siitä.
Rangerit kunniaan.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1