Missä on Zei Zei ?

<< < (9/40) > >>

Lauri:
Miksi tarvitsee edes puhalluttaa, kai se veren alkoholipitoisuus selviää siellä teholla verikokeesta melko luotettavasti.

55-HO:

Miksi tarvitsee edes puhalluttaa, kai se veren alkoholipitoisuus selviää siellä teholla verikokeesta melko luotettavasti.

Varmaankin puhalluttaminen kuuluu toimenkuvaan /ohjeistukseen. Tuota samaa  ihmettelin  kun sattumalta olin turmapaikalla ja poliisi t mielestäni jopa estivät henkilöstöä siirtämästä paareilla olevaa vakavasti loukkaantunutta ambulansiin , tyrkyttämällä pilliä suuhun, hokien : puhalla, puhalla kunnolla 

Risto

Edit: Poliisit tosin saapuivat tapahtumapaikalle ambulanssin jälkeen........

Kiwipilot:

Eikös tämä missä on Zei Zei tarkoita Kyllösen selostuksia maikkarilla.....kun etsi katseellaan J.Järvilehdon formulaa ruudusta ? Tuskin JJ vastuuta pakoilee jos sen hetki tulee.

Tämä nyt on täysin OT, mutta miksi pitää laittaa noita pisteitä virkkeiden väliin.......Onko siinä joku syvällisempi pointti tai tarkoitus.....Kiinnostaa kovasti.....Et Jukka ole ainoa joka noin tekee.....Palan halusta tietää......

55-HO:

Tämä nyt on täysin OT, mutta miksi pitää laittaa noita pisteitä virkkeiden väliin.......Onko siinä joku syvällisempi pointti tai tarkoitus.....Kiinnostaa kovasti.....Et Jukka ole ainoa joka noin tekee.....Palan halusta tietää......

Mulla käy joskus, voinpa sanoa että aika useinkin noin. Tahdosta riippumatta näppäin sormeen  tulee sellainen "mandoliini-efekti" , eikun esikatselun jälkeen vaan pppoistamaan pppppisteet 

Risto

Sori OT-jatke

Wanhis:

Minä käytän myös paljon noita pisteitä virkkeiden välissä, tuolla simupuolen foorumilla. Niiden kohdalla lukijan olisi tarkoitus ikäänkuin pitää taukoa . . . . miettiä . . . . aivankuin kirjoittajakin on siinäkohden tehnyt.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page