Grönt sträck i mitten av skärmen?????

(1/5) > >>

Zekehund:
Hej.
Jag har fått ett smärre irriterande problem. Nämligen ett grönt streck i mitten av skärmen. Har provat starta om datorn men det hjälpte inte. Då är frågan. Är det skärmen som har gått i graven eller är det grafikkortet?
Jag hoppas att det är grafikkortet då jag ändå hade tänkt att byta det inom en snar framtid...

Snälla, hjälp mig!!!   

EDIT: Provade att lägga upp en bild, men då fanns inte sträcket med! HAHA! Vad är detta!?

Swesim:
Låter som att det är något med skärmen eftersom att strecket inte syns på bilden som du ville lägga upp. Prova att använda en annan skärm och kolla om det hjälper. 

Zekehund:
Snackade med en tekniker i släkten som jobbar på viasat, och han sa att det var helt klart grafikkortet. Så jag litar påhonom.

Putte:

Snackade med en tekniker i släkten som jobbar på viasat, och han sa att det var helt klart grafikkortet. Så jag litar påhonom.

En tekniker på viasat? Ursäkta mig men vad f*asen vet han om grafikkort?

Prova med att byta skärm, en mycket enkel felsökning.

Zekehund:

En tekniker på viasat? Ursäkta mig men vad f*asen vet han om grafikkort?

Prova med att byta skärm, en mycket enkel felsökning.

En himla massa som inte du vet iaf!  Du kanske inte vet det, men MTG har liite vassare saker än vad du har.
Sen har jag pratat med en kompis som har haft precis samma problem. Även han antydde precis som jag och "teknikern". Grafikkortet!´.

Navigation

Up one level

Next page