Huumoriosasto.

<< < (5/8) > >>

erese:

Aikanaan kun itse lentelin offlinessä ja käytin noita ilmaisia ai-paketteja niin ainakaan mulla ei näkynyt koskaan missään  koneita. Helsinki oli täynnä mutta muualla ei juuri ollenkaan.. En tiedä mistä johtui...
Noilla maksullisilla kyllä oli kaikki kentät tukossa jos niin halusi...

Aika outoa, kyllä mulla on tasaisesti liikennettä jokaisella kentällä  Ja kunnon ruuhkat isoilla kentillä 

Pe7e:

Aika outoa, kyllä mulla on tasaisesti liikennettä jokaisella kentällä  Ja kunnon ruuhkat isoilla kentillä 

Njaa, mulla oli esim. Helsinki niin tukossa ettei itse mahtunut edes portille jos oli tulossa jostain lennolta, mutta sitten kun oli lähdössä Helsingistä ja lensi esim. Las Palmasiin, niin hyvällä tuurilla kentällä näkyi yksi kone, mutta yleensä oli aina tyhjä kenttä...

Kerosiini:

Njaa, mulla oli esim. Helsinki niin tukossa ettei itse mahtunut edes portille jos oli tulossa jostain lennolta, mutta sitten kun oli lähdössä Helsingistä ja lensi esim. Las Palmasiin, niin hyvällä tuurilla kentällä näkyi yksi kone, mutta yleensä oli aina tyhjä kenttä...

Kannattaa asentaa muutakin liikennettä kuin finnair, niin näkyy.

Pe7e:

Kannattaa asentaa muutakin liikennettä kuin finnair, niin näkyy.

No ehe ehe, ei mulla onneks ollukkaan asennettuna ku melkein kaikki Eurooppalaiset

Kerosiini:

No ehe ehe, ei mulla onneks ollukkaan asennettuna ku melkein kaikki Eurooppalaiset

No siltä se kuullosti, kun helsinki täynnä ja las palmasissa yks kone (finnairia).

Navigation

Up one level

Next page

Previous page