PPL Lentokoe ongelmana

(1/2) > >>

PilottiLM:
Kuten nimi kertoo lentokoe on ongelmana. En yksinkertaisesti hallitse Cessnaa kunnolla.  Aloitin simulaattori lentämisen isoilla koneilla, joissa totuin autopilottiin ja jäykempään ohjaukseen. Nyt kun pitäisi tehdä lentokoe Cessnalla, se ei vain onnistu. Helmikuun lentäjähaussa sain hylätyn kaksi kertaa ja tässä lentäjähaussa olen saanut hylätyn jo kerran. Olen yrittänyt monta kertaa lentää sitä, mutta mikää ei ole onnistunut. Haluaisin siitä huolimatta lentää Virtual Finnairilla, koska en hallitse navigointia lähes yhtään ja haluaisin oppia lentämään Embraeria.

Pe7e:

Kuten nimi kertoo lentokoe on ongelmana. En yksinkertaisesti hallitse Cessnaa kunnolla.  .............................
Haluaisin siitä huolimatta lentää Virtual Finnairilla, koska en hallitse navigointia lähes yhtään ja haluaisin oppia lentämään Embraeria.

No sitten vaan harjoittelemaan entistä enemmän?

Jape:
Joo, kyllä se tottumattomalla hieman ottaa aikansa. Itse tahkosin useita tunteja, koska halusin tehdä sen mahdollisimman hyvin. Teet vain juuri niin kuin ohjeissa neuvotaan ja sitten vain toteutat sen lukemattomien toistojen kautta. Ei kannata hätäillä...aikaa on kyllä riittävästi. 

PilottiLM:
Nyt olen tehnyt muutaman harjoituksen ja kaikki sujuu loppulähestymiseen asti ihan hyvin. Kaikki PAPI (mistä nimi?) -valot ovat valkoisella ja vasta kiitotien puolessa välissä pääsen maahan. Tämä on suurin ongelma. Kun tämän saan kuntoon, lähetän uusinnan tarkastajalle. Ja pitääkö kiitotielle laskeutua ihan keskelle?

Pe7e:

Kaikki PAPI (mistä nimi?) -valot ovat valkoisella ja vasta kiitotien puolessa välissä pääsen maahan. Tämä on suurin ongelma. Kun tämän saan kuntoon, lähetän uusinnan tarkastajalle. Ja pitääkö kiitotielle laskeutua ihan keskelle?

Precision Approach Path Indicator.

Pituus- vai leveyssuunnassa keskelle? Leveyssuunnassa tarkoitus olisi laskeutua mahdollisimman keskelle.

Oletko lukenut teorioita yhtään? Siellä on ihan hyödyllistäkin tietoa tuosta "peruslentämisestä", kannattaa lukea....

Navigation

Up one level

Next page