REX OverDrive for FSX
erese:
FSX on tulevaisuutta, pidätte siitä tai ette. Epäilen, että FS2004 kehitetään samantyyppistä, X-planelle ehkä.
Sinä ja sinun tulevaisuutesi, ehkä Ikävä kyllä tämä Overdrive tehdään myös FS2004:lle, pidit siitä tai et
Kerosiini:
Sinä ja sinun tulevaisuutesi, ehkä Ikävä kyllä tämä Overdrive tehdään myös FS2004:lle, pidit siitä tai et
Mikäs siinä, jos tekijät niin ovat sanoneet. Mutta jos siitä veikkaillaan, niin itse veikkaisin ettei, kuolevalle alustalle.
Tonih22:
Pelasin tuossa itse eilen Duke Nukem 3d Pitkästä aikaa..
Kerosiini:
Pelasin tuossa itse eilen Duke Nukem 3d Pitkästä aikaa..
Kiitos tiedosta. Ja tämä liittyy vanhojen simulaattoreiden päivittämiseen miten?
Tonih22:
Kiitos tiedosta. Ja tämä liittyy vanhojen simulaattoreiden päivittämiseen miten?
Se liittyy asiaan siten, että Peli on vanha ja sitä pelataan edelleenkin ja kehitetään. Ei ne pelit minnekkään kuole, se joka ei ymmärrä hyvän päälle mitään kommentoi asiaa tavalla "kuoleva".
EDIT: Lisäisin vielä yhden erinomaisen pelin jota ensimmäistä kertaa pelasin jo vuonna 1995, kyseessä on Transport Tycoon ja siitäkin edeltävät Deluxe versio ja nyttemmin freesourcen pohjalta tehty OpenTTD. Eli peli on yhtä vanha kuin sinä Kim ja kehitetään päivittäin uusilla ominaisuuksilla jne. Simulaattori sekin ja entinen maksullinen peli. Voi sanoa vaan että kyllä se sanonta "Vanhassa vara parempi" pitää paikkaansa tänäkin päivänä.
Navigation