Työkoneita

<< < (17/52) > >>

Markku:
Tuossa voi sanoa että miekat on taottu auroiksi
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img432451.jpg
Tela-Waitista ympätty salaojakaivuri
Markku

Wanhis:
Pahasti tärähtänyt kuva mutta tähän on tyytyminen. Tuommoinen meni tänään pellolla tuolla maakunnassa. Näppäsin kuvan tuosta liikkuvasta koneesta vähän pahassa paikassa auton käydessä tyhjäkäyntiä jne. Näytti siltä niinkuin se olisi ottanut pellolta maata ja sylkenyt sen takaa ulos, edessä yksi kääntyvä tuplapyörä. Mikähän "jalostamo" tuolla pressujen alla lienee?

[ Attachment not found - or removed ]

juksii:

Pahasti tärähtänyt kuva mutta tähän on tyytyminen. Tuommoinen meni tänään pellolla tuolla maakunnassa. Näppäsin kuvan tuosta liikkuvasta koneesta vähän pahassa paikassa auton käydessä tyhjäkäyntiä jne. Näytti siltä niinkuin se olisi ottanut pellolta maata ja sylkenyt sen takaa ulos, edessä yksi kääntyvä tuplapyörä. Mikähän "jalostamo" tuolla pressujen alla lienee?

Lienee perunannostokone? Tuolla pressun alla istuskellaan ja erotellaan potut kivistä?

jari58:
Upea peli! Olen itse ollut perunannostokoneessa aikoinaan, mutta se oli traktorin perässä vedettävää mallia. Tuo oli minulle ihan uutta... Tuollaisen hankkiminen edellyttää varmaan vähän "reilumman" kokoisen pottupellon

passat:
Tämä karu työkone oli tänään parkissa Helsinki-Vantaan matkustajasilta 21:n kupeessa. Ovisimulaattori sillan ajamista opetteleville? Ainakin tuota ovea voidaan vinssata eri korkeuksille.

[ Attachment not found - or removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page