A32x-kokkariprojekti

<< < (5/5)

henkkafinn:

...yrityskäytöstä poistettuja celeron/p4 masiinoita.

En valitettavasti osaa vastata tuohon varsinaiseen kysymykseen kuinka tehokas pitäisi olla. Itse ajattelin jossain vaiheessa kokeilla Core 2 E8500:sta pyörittämään mittareita.

Juuri äskettäin herätin henkiin yhden HP:n 3,0GHz P4-koneen (WinXP) ja kyllä vähän tökki Youtuben videotkin, joten suhtautuisin hieman varauksellisesti sellaisen käyttöön. Toivottavasti jollain on kokemuksia ja oikeasti tietää paremmin.

Palezu:
No tämä mun pääkone jolla olen nyt datistellut semmoiset vuoden, on juurikin P4 3Ghz pohjainen yrityskäytöstä poistettu kone. Tämä toimii varsin sutjakkaasti, ei töki videot tai muukaan peruskäyttö(asiaan voi kyllä vaikuttaa se että käyttelen ccleaneria ja disk defragia säännöllisesti). Näytönohjaimen ostin uuden todella huonon integroidun tilalle, tosin eipä se uusikaan kovin kummoinen ole (40e ohjain  ). Simulaattori pyörii melko hyvin asetukset melkein tapissa, ainoa mikä pakkaa tökkimään on pilvikerroksen läpi lentäminen jos on paljon pilviä. Mutta sitten kun sen FMGS:n käynnistää taustalle, tippuu framet simussa ja mittareissa aika reilusti mutta ei kuitenkaan sietämättömäksi diashowksi. Itse luulen että kyllä homma voisi toimia kahdella P4 masiinalla.

Palezu:
Nyt sellainen kysymys että kuinka paljon tommoinen overheadin neliönappi painuu kun siitä painetaan? Onko se sellainen klik niin kuin tietokoneen hiiressä vai vähän niin kuin näppäimistön näppäimen painallus?

Makoy:

Nyt sellainen kysymys että kuinka paljon tommoinen overheadin neliönappi painuu kun siitä painetaan? Onko se sellainen klik niin kuin tietokoneen hiiressä vai vähän niin kuin näppäimistön näppäimen painallus?

Moi,

Ensinnäkin tietsikoista jotka hoitaa noita mittarinäyttöjä.
Tollanen pentium kyllä hoitaa sen, mittarit ei tarvii kummosta konetta toimiakseen hyvin.
Mulla on overheadissa samanlaisia kytkimiä, kun esim. jossain vanhoissa monitoreissa virtakytkimenä.
On-off ja painuu sisään vissiin 5mm....klik, pitäis olla realistinen.

Marco

Navigation

Up one level

Previous page