PMDG 737NG aka NGX

<< < (41/69) > >>

kille:

Ei ole viivettä meikäläisellä, ei MD11 eikä NGX, SSD-käytössä simu ja OS-levyllä.

Niin arvelinkin. Erikoista että jotkut neuvojat edelleenkin ovat sitä mieltä että perinteinen kovalevy päihittäisi FS-käytössä SSD:n. Levyn nopeus kun tuntuu olevan tälle pelille näytönohjaintakin tärkeämpi.

Henkilökohtaisesti ei ole ainakaan pienintäkään epäselvyyttä minkätyyppinen tuleva levy on, vaikka se vähän enemmän maksaakin.

ALind:
Minulla käytössä vielä normaali kovo, eikä kyllä viivettä tule täälläkään.

misfit83:
Kovojakin on tietysti erilaisia... 

Vähän mietityttää, että onkohan meikäläisen FSX:ssä joku asetus hieman säätöä vailla, kun Lehtinen kirjoitti että limiteriin (fps 40) hakkaa -> täällä oon ajellut FSX:ää FPS limitillä 30, ja tutoriaalilentoa aloitellessani Gatwickissa ei todellakaan siellä oltu, vaan jotain 18-25 fps. Ylipäätään tuo ei pyörinyt yhtä silkkisesti kuin MD-11.

Kai se sit koneen tehoista on kiinni, hemmetin FSX.

edit. Vielä sen verran päivitystä, että VC syö nuo framet ainakin minulla. 2D cockpit fps on koko ajan limitterin ylärajassa, samoin ulkokuvakulmissa fps sulava. VC:ssä heittelee noin välillä 14-27, ei ihan hirveen positiivisia ajatuksia herätä kyllä. Testatessa ei ollut väliä oliko pieni/iso kenttä, pilviä tai ei, ASE päällä tai ei, sama VC fps.

Vinkkejä mitä vielä voisi säätää, että sulavoituisi tuo VC:n käyttö (kun se on kuitenkin se mitä pitäisi käyttää...)?

leppäkeihäs:

Levyn nopeus kun tuntuu olevan tälle pelille näytönohjaintakin tärkeämpi.

Tuskin ihan noinkaan. Minulla on perinteinen kovalevy, enkä ole törmännyt tekstuurinlatausongelmiin tms. Mutta silti valitsisin sen SSD-levyn.

tjh80:

Tuskin ihan noinkaan. Minulla on perinteinen kovalevy, enkä ole törmännyt tekstuurinlatausongelmiin tms. Mutta silti valitsisin sen SSD-levyn.

Niitä puolen teran edullisia SSD asemia odotellessa, itselleni ei omilla lisureilla vielä mahtuisi nykyiselle tarjonnalle

Navigation

Up one level

Next page

Previous page