PMDG 737NG aka NGX

<< < (57/69) > >>

Kazzukki:

Hankin tuon paketin kun NGX julkaistiin. Laatuhan on mitä mainioin, ainoa huono puoli on, että siitä on tällä hetkellä julkaistu muistaakseni 5 osaa. Eli joutuu odottelemaan vielä tovin, ennen kun koko sarja on valmis.

Itse hommattu myös... odotellessa tullu luettuna noi FCOM vol. 1 & 2 ja todettu, että kyllä niistä aika paljon apuja on kun aletaan käytännössä tota tekniikkaa näyttämään...

Harmittaa kun PMDG ei oo vieläkään korjannut noita virheellisiä hydraulipaineita (2800) ja jotkut custom waypointit tökkii.

MrMissedApproach:
Moikka! Asensin tossa just PMDG 737NGX än ja ongelma on seuraava: eli wing flexiä ei ole ja slatit eivät näy ja slattien tilalle tulee tollaset "piikit" eny help here?
Kuva:

[ Attachment not found - or removed ]

EDIT: On asennettu järjestelmän valvojana ja SP1 ja SP1b on asennettu.
EDIT2: Ongelma ratkesi ruksaamalla advanced animations laatikon fsx:än asetuksista.

tjh80:
Ihmettelen taas tuota ongelmaa, joka itselläni jo viime kerralla oli koneessa.
Eli kun olen startannut koneen kuten muissakin, kone käy, ja vaikka kääntäisit kaasuvivut täysille, kone ei liiku minnekkään.
Ei ole jarruja yms päällä.
En siis ymmärrä, onko kyseessä bugi vai joku damage mallinnus, jos on jokin mennyt keturalleen?

kille:

Ei ole jarruja yms päällä.
En siis ymmärrä, onko kyseessä bugi vai joku damage mallinnus, jos on jokin mennyt keturalleen?

Jarrut ei ole päällä, mutta entäs pyöräkiilat? Ilmeisesti tuossa on sellaisetkin.

tjh80:

Jarrut ei ole päällä, mutta entäs pyöräkiilat? Ilmeisesti tuossa on sellaisetkin.

Juu olen ottanut kaikki lisärihärpäkkeet pois FMC:n kautta ettei pitäs olla esteenä nekään.
Katselin tuossa tuoriaali videon käynnistämisestä C&D tilasta, täysin samalla menetelmällä tein käynnistämisen, mutta ei kone liikahda minnekkään, motit jyllää mutta N1 yms ei liiku hievahdakkaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page