PMDG 737NG aka NGX

<< < (61/70) > >>

Lauri FIN918:
Moi,
Osasiko joku auttaa minua seraavassa kysymyksessä:

Minun tekisi mieli opiskella ngx:stä ensin: Miten operoida normaalilla lennolla. Ja muutamia muita tilanteita kuten eng fail, go around jne. Niin mitkä matskuista minun kannattaisi tulostaa. Koska lasken juuri että onko halvempaa vain ostaa pmdg:n sivuilta.

Kiitos.

Lauri

leppäkeihäs:

Moi,
Osasiko joku auttaa minua seraavassa kysymyksessä...
Lauri

Tai mikset etsisi netistä tutoriaaleja ja oppaita ym. materiaalia? Esimerkiksi tuolta löytyy suht kattavasti eri proseduureja 737NG:lle: http://www.smartcockpit.com/plane/boeing/B737/
Noiden paikkaansapitävyydestä en mene takuuseen, mutta simulaattorikäyttöön varmasti riittävän hyvät.

Lauri FIN918:
Mä ajattelin ihan noita PMDG:n omista manuaaleista. Että mitä niistä kannattaisi tulostaa. Ja en itse millään viitsisi katsella videoita, kun saman voisi myös lukea.

ALind:
Ihan nimensä mukaan operating manuaalit, training manuaalit... Quick reference handbook antaa hyvää tietoa failuretilanteista. Tutoriaalit selkeyttää sitten isojen oppaiden sanomaa kertomalla eläviä esimerkkejä.

Lauri FIN918:

Ihan nimensä mukaan operating manuaalit, training manuaalit... Quick reference handbook antaa hyvää tietoa failuretilanteista. Tutoriaalit selkeyttää sitten isojen oppaiden sanomaa kertomalla eläviä esimerkkejä.

Asia selvä. Kiitoksia .

Navigation

Up one level

Next page

Previous page