PMDG 737NG aka NGX

<< < (65/69) > >>

leppäkeihäs:

Onko huolia, murheita tai turhia toiveita joihin voisin vastailla tässä betan aikana? Esimerkiksi kuvahaluja?

No eiköhän sen muutaman päivän jaksa itse kukin odotella, kun ei kuitenkaan niin mullistavasta julkaisusta ole kyse.

Joona:

No eiköhän sen muutaman päivän jaksa itse kukin odotella, kun ei kuitenkaan niin mullistavasta julkaisusta ole kyse.

Eikö? Eikö tässä tule Terrain radar + WXR, joita on jo esitelty 777:ssä ympäri nettiä vaikka kuinka kauan

Lauri FIN918:
Terrain radar on jo NGX:ssä, mutta säätutka on uusi. Myös rutkasti bugifixejä tiedossa sekä jotain uusia ominaisuuksia (kuten Ground Operations?)

erese:
Kyllä tätä päivitystä odotellaan ainakin täällä "vesi kielellä" ,  varsinkin kun tulee kaikista eniten lennettyä juurikin 737:lla, aina tähän mennessä harmittanut tuo "ison veljen" ominaisuus nimeltä säätutka mikä tästä on juurikin puuttunut. Ja jos esim. säätiedot saa ladattua FMC:n kautta kuten isoveljessä niin vieläkin parempi 

Ja laitetaas tässä samalla linkki P3D:n NGX:n preview-topikkiin 
http://forum.avsim.net/topic/462659-beta-preview-ngx-p3d/

jussi57:
Olen tässä tutustunut 737:n saloihin..ja onnistunut suorittamaan jo joitain melko "kelvollisia"lentojakin....lähestymiset tuppa vaan tapahtumaan hiukan liialla vauhdilla..no opetellaan
Havaitisn rakkineessa oudon ilmiön...kun napautan perämiehen F/D näppylää, niin sen yläpuolelle pitäis syttyä vihreä valo, vaan eipä tapahdu mitään...
Onko vika koneessa vai kenties järjestyksessä, jossa lentoon lähtiessä kytken nappuloita toimimaan..kenpä tietäis syyn?
yst. Jussi

Navigation

Up one level

Next page

Previous page