PMDG 737NG aka NGX

<< < (17/69) > >>

leppäkeihäs:
Joo, niin tosiaan onkin, olin siinä luulossa että on vielä jossain testauksessa.   

aarnjer:

Niinpä, ja pääasia että tekevät koneesta yhtä laadukkaan kuin PMDG:ltä on totuttu näkemään, kesti minkä kesti.

Tämä menköön hieman [OT]=OffTopic. PMDG:tä voi pitää samassa kategorissa kuin Level-D. 767 tuli aikanaan. Entä LD:n 757 eipä ole siitäkään kuulunnut mitään muutamaan vuoteen mitä nyt "20vuotta sitäkin on jo tehty moneen eri simuun, kunnes FSX jäi ACES studion viimeiseksi." LD757 on jo rakennettu ja varmaan koodattukin moneen otteeseen ja vain yksi screenshotti hesavantaan rwy:lta. Lieneekö LD:n 757 projektia enään olemassakaan? Level-D foorumeita on hieman vaikea kysyä kun LD757 topicit poistetaan alta aika yksikön.

Saikksa:

Tämä menköön hieman [OT]=OffTopic. PMDG:tä voi pitää samassa kategorissa kuin Level-D. 767 tuli aikanaan. Entä LD:n 757 eipä ole siitäkään kuulunnut mitään muutamaan vuoteen mitä nyt "20vuotta sitäkin on jo tehty moneen eri simuun, kunnes FSX jäi ACES studion viimeiseksi." LD757 on jo rakennettu ja varmaan koodattukin moneen otteeseen ja vain yksi screenshotti hesavantaan rwy:lta. Lieneekö LD:n 757 projektia enään olemassakaan? Level-D foorumeita on hieman vaikea kysyä kun LD757 topicit poistetaan alta aika yksikön.

Totta, ja tuo yksi screenshottikin on otettu 3 vuotta sitten..

Lauri FIN918:
Onko tästä jotain todisteita, että PMDG 737NGX on valmis jo?
Jos näin on, niin toivotaan, että julkasee mahdollisimman pian .

leppäkeihäs:

Niinpä, ja pääasia että tekevät koneesta yhtä laadukkaan kuin PMDG:ltä on totuttu näkemään, kesti minkä kesti.

Tuossa tarkoitin että kunhan kone tulee olemaan laadukas ilmestyessään, tiesin kyllä että se on jo loppusuoralla. Vasta ostin MD-11:sen ja on muuten hieno, vielä riittää jonkin verran opettelemista, joten mulla ei vielä ole intressiä ostaa tuota 737NG:tä, todennäköisesti ostan sen vähän myöhemmin. Siksi minulle ei ole suurta väliä, ilmestyykö se kuukauden, kahden, vaiko puolen vuoden päästä, mutta silti odotan konetta suurella mielenkiinnolla.   

Navigation

Up one level

Next page

Previous page