Taivaalle pitkästä aikaa viikonloppuna?

(1/4) > >>

juuuso:
Iltoja!
Pitkä aika on vierähtänyt siitäkin kun meikäläinen on viimeksi noussut virtuaalitaivaille tippumaan.Nyt on meikäläisenkin kone vihdoinkin päivitetty vastaamaan nykypäivää ja kokeilin huvikseni illuakin täysillä grafiikoilla Alkoivat AI- koneet vain nopeasti tympäisemään, hauskempaahan tämä on ihmisten kanssa . Olen itse viikonlopun lomilla valtion palveluksesta, joten sitähän voisi vaikka yhden illan kuluttaa etsien unohtunutta lentotaitoa?

Lentotaidoton Haukka

OPe:
No et ole ainut tauolla oleva onneton FSNS-pilotti. Taisi olla paukkupakkasten aikaa kun meikä on viimeksi alas ammuttu jossain Koiviston ja Viipurin välissä.
Täytyy katsoa josko saisi jostain kipinää nousta virtuaalitaivaalle.

Missäs päin herra palvelee isänmaata?

juuuso:
Haminan varuskunnassa tulee päiviä laskeskeltua. Vielä ollaan tosin lähempänä kuuttasataa kuin nollaa

Rutilus:
Heh 600. Siitä se ohi menee vaikka sitten päivä kerrallaan

Paljon oli lunta maassa kun meikäkin viimeksi pääsi tonttiin tömähtämään. Hiukkasen pihalla olen meiningeistä mutta eikös sitä Ultrapackilla vielä mennä? Pitäs ja pitäs vaan saada aikaiseksi Illun ja vermeitten asennus.

juuuso:
Ultrapack 2.01 näytti vielä olevan yleisesti käytössä, kun asiaa hieman tutkin.

Työläin osa virittelyä oli uuden profiilin vääntäminen tikulle, sillä wanhat tiedostot eivät enää toimineet uudessa järjestelmässä. Vielä olisi jäljellä profilin teko Falcon 4.0, siinäpä vasta hommaa

Navigation

Up one level

Next page