Skinnlanda V1 vs V3

(1/1)

Swesim:
Hej! Har nu under ledig tid har jag skapat en v3 av flygfältet i Malung. V1 var ju lite smått hopplös, v2 var en förbättring men jag blev efterhand missnöjd med utseendet. Jag bestämde mig då för att göra en ny version (v3) som skulle passa in mer i miljön, så att säga.

Jag gjorde en liten jämförelse på v1 och v3, och visst är det skillnad.

Taget norrifrån, borde väl synas ganska tydligt vilken version som är vilken? 
[ Attachment not found - or removed ]

--

Plattan vintertid:

--

Banänden 34:

--

Klubbhuset:

Om allt går som som planerat så släpper jag detta runt oktober i år. Vissa saker är likt eller samma som i v2, men 90% är omgjort. Istället för "trädväggar", som ser någolunda bra ut från marken men inte från luften, så har jag placerat ut träd som ska passa in med autogenträden.
Vid bantröskeln och bankanten finns 3D banljus som tänds i mörker, dom är utplacerade efter verkligheten såklart. Det är inte helt omöjligt att dessa ska kunna aktiveras via Nav1/2, men det får vi se om det är möjligt.
Snöhögarna ska göras om eller tas bort, dom ser lite knasiga ut just nu som ni kanske ser. Som sagt finns det mycket justeringar och byggen kvar att göra.

Mvh

Zekehund:
Riktigt snyggt!
Blir det till FSX? 

Swesim:

Riktigt snyggt!
Blir det till FSX? 

Tack! Det är gjort för FS9, vet inte om det fungerar till FSX. Men om någon ställer upp på att testa så skulle det vara bra.

Zekehund:
Det kan jag göra. Kontakta mig... Du vet vart 

Navigation

Up one level